برپایی سه هزار نفر دوره مهارت آموزی برای آسیب دیدگان حوزه اجتماعی کرمانشاه

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: مجموع عملکرد آموزشی به نفر دوره در ۹ ماه گذشته سال جاری سه هزار و ۷۸۳ نفر دوره بوده است.

عزیز نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: طی ۹ ماهه گذشته دوره‌های مهارت آموزی برای افراد آسیب دیده در فنی حرفه‌ای استان برگزار کرده‌ایم که عملکرد حوزه آسیب‌دیدگان اجتماعی ۱۴۰ نفر به میزان ۳۰۳۰۱ نفر ساعت بوده است.

وی افزود: عملکرد آمار ۹ ماهه دوره‌ها برای زنان سرپرست خانوار و خانواده‌ها ۴۷۱ نفر و ٧۴ هزار و ۶٣۵ نفر ساعت بوده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: عملکرد زندانیان ۸۳۱ نفر به میزان ۱۵۵ هزار و ۹۸۰ نفر ساعت و افراد دارای معلولیت ۱۱۳ نفر به میزان ۱۶ هزار ۳۴۳ نفر ساعت بوده است.

این مقام مسئول گفت: عملکرد دوره‌های مهارتی برای ساکنین سکونتگاه‌های غیر رسمی ۴۴۴ نفر به میزان ۶۴ هزار و ۳۳۶ نفر ساعت و عملکرد ساکنین مناطق محروم مرزی ۴۷۹ به میزان ۹۴ هزار و ۷۲۲ نفر ساعت بوده است.

نوری ادامه داد: عملکرد دوره‌ها برای معتادین بهبود یافته ۲۹۱ نفر به میزان ۴۳ هزار و ۸۳۵ نفر ساعت و کودکان کار و خیابانی ۱۴ نفر به میزان سه هزار و ۳۸ نفر ساعت بوده است.

وی عنوان کرد: مجموع عملکرد آموزشی به نفر دوره در ۹ ماه گذشته سال جاری سه هزار و ۷۸۳ نفر دوره و ۴۶۶ هزار و ۸۴۸ نفر ساعت بوده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در خصوص هدف برگزاری این دوره‌ها افزود: با توجه به اینکه آسیب‌دیدگان اجتماعی قشر آسیب دیده جامعه هستند برای تقویت و امیدبخشی آینده برای زندگی و هدایت این افراد به بازار کار و توانمندسازی این دوره‌ها برگزار می‌شود.

وی تشریح کرد: این افراد بعد از بهبود یافتن از طرف سازمان بهزیستی، کمیته‌ امداد امام‌ خمینی (ره) مورد حمایت‌های تسهیلاتی قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه ما در خصوص زیباسازی ظاهری و امنیت شهرمان وظایفی داریم واگر بخواهیم موفق شویم به همکاری همه مدیران استان و خود مردم نیازمند هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =