مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو انتخاب شد

مهدی صادقی نیارکی به عنوان مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو منصوب شد.

با پذیرش استعفای بهزاد ظهیری، صادقی نیارکی از مدیران صنعتی ملی و موفق کشور که دانش آموخته دکترای مدیریت راهبردی بوده و از سوابق مدیریتی عالی در حوزه صنعت و معدن برخوردار است، به این سمت منصوب شد.

از سوابق مدیریتی وی می‌توان به معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن تجارت، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ توسعه صنعت و معدن تدبیر، عضو غیر موظف هیئت مدیره شرکت فولاد جهان آرا اروند، عضو غیر موظف هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر، عضو هیئت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، عضو هیئت مدیره شرکت پارس دارو و مسؤولیت های متعدد مدیریتی در حوزه صنعت و معدن اشاره کرد.

گفتنی است، پیش از این، بهزاد ظهیری ازمهر ماه ۱۳۹۷ به مدت بیش از پنج سال مسئولیت عضویت هیئت مدیره و مدیر عاملی این گروه صنعتی را بر عهده داشته است.

گروه صنعتی ایران ترانسفو، بزرگترین تولید کننده انواع ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع، قدرت در کشور و منطقه بوده و با داشتن سهم بیش از ۸۵ درصدی از بازار داخل و همچنین صادرات محصولات تولیدی خود به کشورهای مختلف، از شرکت‌های مهم استراتژیک کشور محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1861209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =