سامانه جستجوی شغلی آماده ثبت‌نام کارجویان و کارفرمایان است 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سامانه جستجوی شغلی وزارت کار آماده دریافت اطلاعات و ثبت‌نام کارجویان و کارفرمایان است.

مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: در کرمانشاه 17 الی 18 مرکز کاریابی غیردولتی در راستای اصل تصدی گری دولت که به بخش خصوصی واگذار شده و کارجویان باید به آن دفاتر مراجعه کنند.

وی افزود: اما در دولت سیزدهم اتفاق خوبی افتاد و سامانه‌ای با عنوان سامانه جستجوی شغلی طراحی و تدوین شده است و به صورت کشوری فعالیت می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: این سامانه به نوعی محل عرضه فرصت‌های شغلی است و بیکاران باید به این سامانه که در پرتال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد مراجعه و رزومه خود را بارگذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارفرمایان هم فرصت‌های شغلی که نیاز دارند را در این سامانه اعلام می‌کنند و کاریابی‌هایی هم به عنوان حلقه واسط بیکاری و کارفرمایان نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان را معرفی می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از آسیب‌ها این بود که کارفرمایان از وجود این سامانه اطلاع نداشتند و اخیرا یک رویداد بزرگ تحت عنوان رویداد بزرگ اشتغال برگزار کرده و کاریابی‌ها میز خدمت تشکیل دادند و آموزش لازم در زمینه این سامانه ارائه شد.

وی ادامه داد: این سامانه به آدرس https://shoghl.mcls.gov.ir/ آماده دریافت اطلاعات کارجویان و کاریابان است تا اطلاعات خود را در آن بارگذاری کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =