افتتاح ۴۵ پروژه صنعتی در دهه فجر امسال

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از افتتاح ۴۵ پروژه صنعتی در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، محسن دارابی صبح امروز شنبه (۲۱ بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور از برخی پروژه‌های صنعتی در شهرک صنعتی بیستون در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پنج سوله با حضور معاون وزیر صمت امروز افتتاح شد.

وی افزود: اعتبار اختصاص یافته به ساخت این پنج سوله ۷۵ میلیارد ریال بوده، واحدهای دانش بنیان در آن مستقر می‌شوند و فعالیت‌هایی مانند ماشین سازی و فعالیت‌های حوزه شیمیایی در آنها انجام می‌شود.

مدیرکل اداره صمت استان کرمانشاه تصریح کرد: میانگین اشتغال‌زایی برای هر سوله پنج نفر است و همچنین پنج سوله دیگر پیش از این به بهره‌برداری رسیده بودند.

وی در خصوص بازدید از کارخانه فرش اذعان کرد: کل مجموعه آن ۲۰۰ هزار متر مربع است و در آن فرش ۷۰۰ و هزار و ۲۰۰ شانه تولید می‌شود.

دارابی تشریح کرد: فرش‌ها به کشورهای کانادا، دانمارک، لیبی،روسیه، عراق و آذربایجان صادر می‌شوند، در مجموع اعتبار پروژه‌هایی که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند یازده هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و میزان اشتغال‌زایی آنها ۸۱۰ نفر است.

وی یادآور شد: اعتبار کل پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر امسال ۴۵ پروژه است، همچنین ۲ پروژه آماده افتتاح را در شهرستان سنقر و کلیایی داریم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =