عروسی در شهر میاندوآب به بستری شدن در بیمارستان ختم شد

ایرنا نوشت: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: نشت گاز مونوکسیدکربن بخاری در یک تالار عروسی این شهرستان ۸۰ نفر را مسموم و روانه بیمارستان کرد.

سامان محمدی اظهار کرد: شب گذشته در یکی از تالارهای عروسی در این شهرستان، برخی از میهمانان دچار حالت تهوع شده بودند که تیم‌های کارشناسی به محل اعزام شده و مساله را بررسی کردند.

وی اضافه کرد: تیم ها در بررسی اولیه و با استفاده از دستگاه گازسنج متوجه وجود گاز مونوکسیدکربن در تالار عروسی شدند و پس از تخلیه تالار مشخص شد که منشا آن از هیتر (بخاری) تالار بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: کارشناسان با خاموش کردن هیتر گرما و فن گذاری محیط را تخلیه کردند اما در این حادثه ۸۰ نفر با علایم مسمومیت به بیمارستان اعزام شدند.

محمدی افزود: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش سوزی است.

طبق بررسی‌های انجام شده وضعیت عمومی افراد مسموم این تالار عروسی رو به بهبود است و تعدادی از آنان از بیمارستان ترخیص شده و فقط کودکان و افراد سالخورده تحت مداوا قرار دارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =