برگزاری اقدامات فرهنگی هنری اثرگذار در اعیاد شعبانیه در لرستان

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: اقدامات فرهنگی هنری اثرگذار در اعیاد شعبانیه برگزار شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، اعظم روانشاد در این باره گفت : اقدامات فرهنگی و هنری و اجتماعی در خصوص اعیاد نیمه شعبان از جمله چراغانی خیابان ها و ...انجام شود.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم جهت برگزاری این برنامه ها جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه با هماهنگی دستگاه ها و گروه های مختلف نیز باید صورت بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به هم اندیشی جهت افزایش مشارکت در انتخابات در جلسه شورای اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نزدیک به انتخابات هستیم،باید در دستور کار قرار گیرد.

روانشاد اظهار کرد: باتوجه به اینکه در روزهای آتی موضوع مهم انتخابات را در پیش رو داریم، اقدامات لازم جهت افزایش مشارکت و حضور خبرنگاران نیز باید در دستور کار باشد.

وی ادامه داد: پرداخت مطالبات رسانه ها نیز مصوبه اجرا نشده جلسه قبلی است که چند دستگاه تاکنون مطالبات رسانه ها را پرداخت نکرده اند که این موضوع نیز باید به نتیجه برسد.ابزارک مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان؛ اقدامات فرهنگی هنری اثرگذار در اعیا شعبانیه برگزار شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =