صادق لاریجانی، مدرسی‌ یزدی و پورمحمدی رأی خود را به صندوق انداختند +عکس

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صادق آملی لاریجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در مسجد چهارده معصوم آمل حاضر شد.

صادق لاریجانی، مدرسی‌ یزدی و پورمحمدی رأی خود را به صندوق انداختند +عکس


آرزوی تشکیل مجلسی قوی و با درایت

همچنین بنا به روایت ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان رای خود را در صندوق‌های رای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انداخت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «ان‌شاءالله خداوند امروز را بر ملت مبارک گرداند»، اظهار کرد: ان‌شاءالله مجلسی قوی و با درایت تشکیل شود و بتواند آینده کشور جمهوری اسلامی و مردم ایران را به خیر و برکت و پیشرفت رهنمود کند.

صادق لاریجانی، مدرسی‌ یزدی و پورمحمدی رأی خود را به صندوق انداختند +عکس

همچنین مصطفی پورمحمدی، دبیر کل روحانیت مبارز با حضور در حسینیه ارشاد رأی خود را به صندوق انداخت.

بنابراین گزارش، فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۲۱۹۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =