شرایط ارسال صندوق رأی سیار اعلام شد/ شاهچراغی:  زودتر رأی بدهید که در سرما گرفتار نشوند/ یک میلیون نفر ناظر انتخابات هستند

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: مورد ۱۵ هزار شعبه سیاری که تعریف کردیم، نکته این است که امکان دارد برخی از مردم به لحاظ جسمی نظیر کهولت و معلولیت نتوانند پای صندوق رای حاضر شوند، بنابراین در صورتی که این افراد به فرمانداری یا بهزیستی اطلاع بدهند، موظف هستند صندوق سیار را برای آنها بفرستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، محمد تقی شاهچراغی، رییس ستاد انتخابات کشور امروز (جمعه ۱۱ اسفند ماه) با حضور در وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: خدا را سپاسگزاریم که امروز زمینه حضور مردم در میدان انتخابات فراهم شد. این دوره از انتخابات برابر قانون جدید شکل گرفته که با همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌ها و با نقش آفرینی مردم در حال برگزاری است. قریب یک میلیون مردم در اجرا و نظارت مشارکت دارند.

وی افزود: بنابر آمار از همه استان‌ها نسبت به دوره‌های قبل علی‌رغم مشکلاتی نظیر برف و باران و زیر سرمای زیر صفر، مردم پای صندوق‌ها حاضر شدند و امیدوارم در ساعت پایانی انتخابات شاهد چشمگیر مردم در انتخابات باشیم.

شاهچراغی هم‌چنین تصریح کرد: در هر صورت ما در نیمه ظهر و بعدازظهر قرار داریم، برای اینکه مردم به زحمت نیافتند، زودتر رأی بدهند که در سرما گرفتار نشوند. در مورد ۱۵ هزار شعبه سیاری که تعریف کردیم، نکته این است که امکان دارد برخی از مردم به لحاظ جسمی نظیر کهولت و معلولیت نتوانند پای صندوق رای حاضر شوند، بنابراین در صورتی که این افراد به فرمانداری یا بهزیستی اطلاع بدهند، موظف هستند صندوق سیار را برای آنها بفرستند.

219215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1879054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =