۱۱ نفر
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
آشنایی با امکانات هتل داریوش کیش

کیش یکی از جزیره‌های بسیار زیبا و دیدنی ایران محسوب می‌شود که هر ساله پذیرای گردشگران از سراسر دنیا است. در این جزیره توریستی امکانات و خدمات رفاهی بسیار زیادی قرار دارد تا لحظات خوشی را برای گردشگران فراهم کنند.

تنوع بالایی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها با امکانات مختلف در این جزیره وجود دارد. هتل داریوش یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش است. در این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این هتل و امکانات رفاهی آن بپردازیم تا در صورت تمایل آن را برای اقامت خود در کیش انتخاب کنید.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش در سال 1382 و در سه طبقه تاسیس شده است. این هتل 184 اتاق و کابانای‌های لوکس و 500 تخت را خود جای داده است. هتل داریوش کیش با چشم انداز دریا و باغ این امکان را فراهم می‌کند تا مهمانانش با خیالی آسوده به تماشای سواحل خلیج فارس بپردازند. این هتل از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است و به بازار پردیس 2، مجتمع تجاری سارینا 1 دسترسی دارد. همچنین دسترسی گردشگران به فروشگاه‌های خرید و مکان‌های دیدنی این جزیره از جمله پارک دلفین‌ها، پارک هنگام و زیر زمینی کاریز امکان‌پذیر است.

امکانات هتل داریوش

از امکانات رفاهی و تفریحی هتل داریوش می‌توان به ماساژ، غواصی اختصاصی، سالن بیلیارد، استخر روباز، پینت‌بال و ورزش‌های آبی مانند قایق‌رانی اشاره کرد. اما تمامی خدمات و امکانات هتل به این نقطه ختم نمی‌شود و فضای باغ و فضای سبز، گیم‌نت، سالن بدنسازی و غیره اوقات بسیار خوشی را برای گردشگران فراهم می‌کنند. گردشگران می‌توانند نهایت لذت را از آلاچیق‌های ساحلی نزدیک هتل، ببرند. دسترسی آسان به مراکز خرید و فروشگاه‌ها و ترانسفر رایگان از فرودگاه بین‌الملی کیش تا هتل، اقامت در این هتل لاکچری را شگفت‌انگیزتر کرده است.

امکانات دیگر این هتل مجلل شامل مواردی مانند آسانسور، پارکینگ، استخر روباز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، شبکه پخش فیلم داخلی، امکانات ویژه معلولان، سیستم اعلام و اطفای حریق، کافی شاپ فضای باز، رستوران ایرانی، سالن کنفرانس و اجتماعات، فضای سبز، خشکشویی، اتاق چمدان و ... است.

آشنایی با امکانات هتل داریوش کیش

امکانات اتاق‌های هتل داریوش

این هتل یکی از گران‌ترین و لاکچری‌ترین هتل‌های این جزیره محسوب می‌شود که سوئیت‌ها و اتاق‌های مدرن و بسیار شیکی را در خود جای داده است. مینی بار، سرویس کامل چای، وان و جکوزی در اتاق‌های لوکس و سوئیت، سرویس حمام به صورت وان در اتاق‌های استاندارد، بالکن با چشم‌اندار روبه دریا و باغ، گوشه‌ای از امکانات اتاق‌های این هتل هستند.

  • اتاقی با پارتیشن و چند دست مبلمان

  • تخت دو نفره در کنار فرشی دستبافت و مبلی سفید رنگ

  • تخت دو نفره در اتاقی سفید رنگ و کنار آینه دیواری

  • یک تخت دونفره و یک نفره در کنار پنچره قدی

اتاق‌های هتل داریوش از اتاق دو نفره دوبل روبه دریا، دو نفره دوبل رو به باغ، سوئیت آتوسا یک خوابه رو به باغ، سوئیت آتوسا یک خوابه رو به دریا، سوئیت استودیو، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا، اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ، سوئیت رویال لوکس چهار تخته رو به باغ و سوئیت رویال لوکس چهار تخته رو به دریا تشکیل شده است.

گران‌ترین و ارزان‌ترین اتاق‌های این هتل لوکس به ترتیت سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا و اتاق استاندارد دو نفره هستند. درون هر اتاق امکانات مختلفی مانند تلفن، یخچال، تلویزیون، چای ساز، لوازم بهداشتی، کمد لباس و ... قرار دارد.

امکانات ورزشی هتل داریوش

این هتل لاکچری امکانات ورزشی بسیار زیادی برای گردشگران و مهمان خود در نظر گرفته است. استخر رو باز این هتل لوکس با نورپردازی دلنشین و آرام باعث می‌شود تا خستگی مهمانان از بین برود و برای تجدید قوای جسمی و روحی در هر هوا و هر فصلی، آب تنی عالی در این استخر انجام دهند. مهمانان این هتل می‌توانند از سالن بیلیارد با قابلیت اسنوکر و ایت بال استفاده کنند و به سالن پینت بال بروند و مدت 60 تا 120 دقیقه دور از هر گونه مشکلی، شاد و خندان باشند.

این هتل زمینی تنیسی در جوار زمین پینت بال برای مهمانان خود ساخته و تمام امکانات بازی تنیس را دارا است. کسانی که به بازی تنیس علاقه بسیاری دارند، می‌توانند ساعت‌ها در این زمین بازی کنند و لذت کافی را ببرند. یکی دیگر از نکات مثبت این هتل این است، که مسیر دوچرخه سواری در نزدیکی هتل داریوش عبور می‌کند، پس مهمانان این هتل به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

آشنایی با امکانات هتل داریوش کیش

هتل داریوش برای مهمانان خود، سالنی برای ماساژ در نظر گرفته است، همانطور که می‌دانید هیچ چیز همانند ماساژ تایلندی، خستگی شما را از تنتان بیرون نمی‌کند. این سالن ماساژ در بیرون این هتل قرار دارد و ماساژورهای بسیار حرفه‌ای در این سالن برای شادابی شما مشغول به کار هستند. فیش پدیکور یا ماساژ پا با ماهی در این سالن برای مهمانان انجام می‌شود. این ماهی‌های با مکیدن سلول‌های مرده، لایه برداری طبیعی انجام می‌دهند و استرس و خستگی را از بین می‌برند.

فلای‌تودی | مرجع رزرو هتل و خرید بلیط

همانطور که در این مطلب برایتان گفتیم این هتل امکانات بسیار زیادی را دارا است و به همین خاطر به تنهایی توانسته یکی از جاذبه‌های دیدنی این جزیره محسوب شود. اگر می‌خواهید یک هتل فول امکانات برای اقامت خود انتخاب نماید، توصیه ما به شما هتل داریوش است.

اگر قصد رزرو این هتل زیبا و مجلل را دارید، می‌توانید از طریق فلای‌تودی اقدام کنید. با فلای تودی ۱.۵ میلیون هتل در سراسر جهان و ۹۰۰ خط هوایی در جهان در دسترس شما خواهد بود و می‌توانید متناسب با شرایط سفر خود از میان آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید مقایسه بسیار دقیق و کاملی میان امکانات هتل‌ها و خطوط هوایی انجام داده تا با بهترین قیمت و امکانات هتل یا بلیط موردنظر خود را رزرو کنید. علاوه بر موارد گفته شده می‌توانید خدمات دیگری مانند دریافت ویزا، تورهای مسافرتی، بلیط قطار و بیمه را نیز از سایت و اپلیکیشن فلای تودی دریافت کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1879571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =