توسعه و رشد مطلوب شهری در سایه برنامه ریزی شهری و اجرایی

رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای شهر سنندج گفت: عدم برنامه ریزی صحیح در دوره های گذشته و اجرای دقیق آن موجب رشد لجام گسیخته و بی قواره ی شهری شده است. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، شیدا حیدریان در برگزاری جلسه کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای شهر که در استمرار بررسی مشکلات نواحی منفصل شهری بویژه ایجاد معبر شریانی ناحیه منفصل شهری نایسر اختصاص داشت، اظهار کرد: مسأله محوری و نگاه به اولویت ها و ویژگی های اصلی هستند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نقاط کم برخوردار شورای شهر شهر سنندج گفت:حواشی و نواحی کم برخوردار شهر سنندج به اندازه وسعتش مسأله دارد،ضروری است احصاء مسائل ایجاد و بروزرسانی شود.

حیدریان با بیان اینکه توجه به طراحی های شهری الگوی رفتاری را در پی خواهد داشت،یادآور شد: با نگاهی نو در تغییر نگرش ها و پرهیز از اشتباهات توسعه همه جانبه و متوازن را رقم خواهد زد.

رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار شورای شهر سنندج به اهمیت ایجاد معابر شریانی در نواحی منفصل شهری نایسر اشاره و تصریح کرد: اتصالات در یک شهر که در واقع می توان گفت تقریبا همان معابر شهری هستند نقش عمده و تضمین کننده ای در طراحی یک شهر ایفاد می کنند به گونه ای که می توان با طراحی مناسب معابر در یک شهر احساس امنیت و راحتی را به ساکنان آن شهر القا نمود.

حیدریان در پایان یادآور شد: به پایان رساندن هر کاری در وهله اول بستگی به خرد جمعی،پشتکار و میزان تخصیص بودجه دارد و اعضای شورای شهر هم در کنار مجموعه مدیریت شهری و سایر مسؤولین همکاری خود را در راستای خدمتگذاری هرچه بهتر اعلام می‌کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1879693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =