۱۶ هزار زوج مشهدی آموزش‌های مهارت‌های زندگی دیده‌اند

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس گفت: طی دو سال اخیر و در قالب باشگاه اجتماعی همسران مشهدی یا همان «باهم»، ۱۶ هزار زوج مشهدی آموزش مهارت‌های زندگی دیده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مهدی ابراهیمی در گفتگویی با اشاره به باشگاه اجتماعی همسران مشهدی «باهم»، اظهارکرد: این باشگاه براساس یک ضرورت اجتماعی در شهر مشهد تشکیل شد چراکه آمار طلاق این شهر نسبت به سایر شهرها، بیشتر بود.

وی گفت: به منظور پیشگیری از واقعه طلاق، دو اقدام عملیاتی را مجدانه دنبال کرده‌ایم؛ یکی آموزش مهارت‌های زندگی و دیگری آموزش روابط بین زوجین به منظور تحکیم بنیان خانواده است چراکه براساس آخرین داده‌ها، یکی از موثرترین عوامل طلاق، ضعف آموزش مهارت‌های زندگی است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس افزود: در مشهد سالانه حدود ۱۶ هزار واقعه ازدواج ثبت می‌شود و برهمین اساس، ما هدفگذاری برای ۱۰ هزار زوج را انجام دادیم.

ابراهیمی از برنامه‌ریزی برای ۱۰ هزار زوج مشهدی در سال ۱۴۰۳ خبرداد و تصریح کرد: سال آینده با مشارکت آستان قدس رضوی، دانشگاه علوم پزشکی و حمایت استانداری خراسان رضوی درصدد هستیم که تحول مثبتی در آموزش‌های زوجین داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =