تردد بیش از ۱.۶ میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های آذربایجان‌غربی از آغاز اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از تردد بیش از یک میلیون و ۶۱۵هزار وسیله نقلیه در جاده‌های آذربایجان‌غربی از آغاز طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان افزود: طبق رصد دستگاه‌های تردد شمار استان، کل ترددهای ثبت شده در ورودی و خروجی استان از زمان اجرای طرح نوروزی ۳۰۴ هزار و ۵۸۷ وسیله نقلیه است.

این مقام مسئول اظهار کرد: در سه روز گذشته از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ فاصله غیرمجاز با میانگین ۴.۳۱ درصد بیشترین میزان تخلف ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان را به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری در سطح جاده‌های استان، خودروهای سواری و وانت بار بیش از یک میلیون و ۴۴۹ هزار تردد بیشترین تردد را به خود اختصاص داده و خودروهای سنگین با بیش از ۱۶۵هزار, و اتوبوس با ۱۰ هزار و ۲۴۶ تردد در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند.

دست نشان ادامه داد: میانگین بیشترین تردد از آغاز اجرای طرح نوروزی تا پایان سومین روز، مربوط به محور میاندوآب - ملکان با ثبت بالغ بر ۵۵ هزار تردد وسیله نقلیه بوده که باند برگشت این مسیر نیز در رتبه دوم و محور بوکان سقز در رتبه سوم قرار دارد.

دست نشان با اشاره به اینکه متوسط تردد ساعتی در استان ۲۲۷ خودرو درساعت بود افزود: اوج ساعات تردد در جاده‌های استان بین ساعت ۱۷تا۱۸ ثبت شده است.

این مقام مسئول گفت: طبق آمار ارائه شده از مرکز مدیریت راه‌های استان در سومین روز از اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ بالغ بر ۵۳۳ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های استان تردد کرده اند اظهار کرد: همچنین در این زمان بیش از ۱۰۵ هزار تردد در ورودی و خروجی های استان ثبت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =