کسب ۴۰ مدال ملی و بین‌المللی کشتی گیران لرستان در سال ۱۴۰۲

رئیس هیات کشتی لرستان گفت : کشتی لرستان در سال گذشته ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رئیس هیات کشتی لرستان از کسب ۴۰ مدال در عرصه های بین المللی و ملی در سال گذشته خبر داد.

فرید بهرامی در گزارشی اجمالی از دستاوردهای این هیات در سالی که گذشت، عنوان کرد: کشتی لرستان در سال گذشته ۴۰ مدال شامل، ۱۴ مدال در مسابقات رشته ی آزاد در سطح کشور، ۷ مدال در مسابقات کشوری رشته فرنگی، ۱ مدال در آلیش بانوان قهرمانی کشور، ۲ مدال در مسابقات جهانی،۲ مدال در سطح قهرمانی آسیا و ۱۴ مدال در تورنمنت های مختلف بین المللی بوده است.

وی تصریح کرد: البته این مدال ها جدا از مسابقات دانش آموزی، کارگران و دانشجویان می باشد.

رئیس هیات کشتی لرستان همچنین به برگزاری تورنمنت ها و اردوهای ملی در استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: برگزاری با کیفیت مسابقات بین المللی شهیدان علی پناهی در خرم آباد، برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در شهر خرم آباد به مدت ۱۱ روز و برگزاری مسابقات چند جانبه کشوری در شهرستانهای بروجرد،دورود،ازنا ،رومشگان ،الشتر و الیگودرز از مهم ترین این تورنمنت ها در استان بود.

بهرامی حضور تیم های لرستان در رده های سنی مختلف در مسابقات چند جانبه ی کشوری را دیگر برنامه ی موفق هیات کشتی در سال گذشته برشمرد و هنوان کرد: اعزام تیم های شهرستانها به مسابقات چند جانبه کشوری تهران،اصفهان،کردستان ،قم و خوزستان و شهرکرد مهم ترین موارد اعزام تیم های استان در رقابت های چندجانبه کشوری بودند.

وی اظهار کرد: در سال گذشته افتتاح سالن های کشتی با مشارکت ارگان های دولتی و خصوصی در شهرهای خرم آباد، رومشگان، الیگودرز و کوهدشت را داشتیم که قابل توجه بود.

رئیس هیات کشتی لرستان در ادامه به برگزاری منظم لیگ های استان اشاره کرد و گفت: برگزاری لیگ های استانی در سطح نوجوانان و جوانان و
شرکت در تمام لیگ های کشوری تا سطح دسته اول را به صورت کامل انجام دادیم.

بهرامی در پایان تصریح کرد: در سالی که گذشت کلاسهای متعددی برای دانش افزایی مربیان، داوران استان با حضور مدرسان مجرب ملی و بین المللی برگزار شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =