انجام ۱۰۵ بازدید توسط تیم‌های نظارتی میراث‌فرهنگی کرمانشاه/۲۱ مرکز اقامتی تذکر کتبی دریافت کردند

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از انجام ۱۰۵ بازدید توسط نیروهای نظارتی میراث فرهنگی استان و دریافت تذکر کتبی توسط ۲۱ مرکز اقامتی خبر داد.

وحید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: در روز پنجم فروردین‌ماه، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ۱۰۵ بازدید انجام داد که منجر به ۲۱ تذکر و هشت اخطار شد، مجموعاً تا کنون یک هزار و ۴۳۰ بازدید توسط این مجموعه صورت گرفته است.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در تاریخ پنجم فروردین‌ماه یک هزار و ۶۰۰ بازدید انجام دادند که منجر به تشکیل ۱۵ پرونده تعزیراتی در همان روز شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموعاً ۱۲ هزار و ۳۵۲ بازدید توسط این ۲ سازمان انجام و منجر به تشکیل ۵۸۳ پرونده تعزیراتی در قالب ۲۰ اکیپ شده است.

وی ادامه داد: ۷۳ بازدید، ۲پلمب و هشت اخطار کتبی توسط مجموعه بهداشت در تاریخ پنجم فروردین‌ماه صورت گرفت و مجموعاً یک هزار و ۱۶۶ بازدید، ۵۳ پلمب و ۱۵۰ اخطار کتبی توسط این مجموعه انجام شده است.

امیری خاطرنشان کرد: گشت‌های فراجا روزانه در قالب ۴۷۵ گشت به بازدید و نظارت می‌پردازند که بدین وسیله تا کنون چهار هزار و ۷۵۰ بازدید توسط این ارگان صورت پذیرفته است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه در پایان افزود: پلیس اماکن نیروی انتظامی در تاریخ پنجم فروردین‌ماه طی ۲۰۱ بازدید خود، ۶ پلمب، ۱۲۱ اخطار کتبی و ۲۹ اخذ تعهد انجام دادند و مجموعاً ۹۹۱ بازدید، ۳۰ پلمب، ۸۵ اخطار کتبی، ۱۳۰ تعهد و همچنین ۱۹۰ بازدید در قالب ۱۶ اکیپ بازرسی توسط این ارگان صورت گرفته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =