بهره مندی بیش از ۷۰ هزار نفر از خدمات نوروزی هلال احمر در استان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بیش از ۷۰ هزار نفر از خدمات بشردوستانه هلال احمر در طرح‌های نوروزی بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، دکتر پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: طرح خدمات بشردوستانه اعضای جوانان ۲۴ اسفند ماه سال گذشته لغایت ۱۴ فروردین سال جاری، در ۱۰ پست ثابت و ۳ پست سیار در ده شهرستان استان کردستان برگزار شد.

دکتر جلالی افزود: در این طرح، خدماتی از جمله ایستگاه سلامت، ایجاد فضای دوستدار کودک برای سرگرمی و بازی کودکان همراه با آموزش، آموزش امداد و کمکهای اولیه، آموزش مهارتهای ایمنی، خیمه‌نماز، طرح یاس و... ارائه شده است.

وی در ادامه، اظهار کرد: در ایام طرح نوروزی، بیش از ۱۴ هزار نفر به پویش ملی بهرفت «بهبود رفتارهای ترافیکی» پیوسته و در بخش‌های پیشگیری از مخاطرات و توزیع اقلام فرهنگی و اجرای پویش سبز که به منظور حفظ محیط زیست انجام شد هموطنان و هم استانی‌ها از خدمات ارائه شده استفاده کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه بیان کرد: ارائه خدمات در قالب این طرح نوروزی با شعار "همراه تان هستیم" با مشارکت ۶۵۰ نفر از اعضای جوانان برگزار و به هموطنان و مهمانان عزیز خدمات لازم ارایه شده است.

شایان ذکر است در روز طبیعت (۱۳فروردین ماه) توسط جوانام، امدادگران، داوطلبان و کارکنان هلال احمر کردستان بیش از ۵هزار نهال در بین مسافرین و هموطنان توزیع و کاشت شد و کیسه های زباله جهت حفاظت از محیط زیست توزیع گردید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1891857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =