بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده های نفتی ساحل شهر مریوان

طی مراسمی با حضور فرماندار مریوان، مسئولین و مدیران پخش منطقه کردستان، و دیگر مدیران شهرستانی جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده های نفتی ساحل شهر مریوان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جهانبخش نوکانی مدیر منطقه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و خدمات انجام شده در گستره عملیاتی ناحیه مریوان از همکاری و تعامل مسولین شهرستانی با پخش منطقه کردستان تشکر و قدردانی کرد.

جهانبخش نوکانی در مراسم بهره برداری از این جایگاه گفت: جایگاه عرضه فرآورده های نفتی ساحل یازدهمین جایگاه ناحیه مریوان می باشد که در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با دارا بودن دو مخزن به ظرفیت ذخیره سازی ۹۰ هزار لیتر بنزین احداث شده است .

وی بااشاره به اشتغالزایی ۱۰ نفر در این جایگاه افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله می باشد.

نوکانی با تشکر و قددرانی از تعامل و همکاری مالکین مجاری عرضه و رانندگان ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی استان با این منطقه به هزینه ۵۰ میلیارد تومانی برای ساخت این جایگاه اشاره کرد و اظهار کرد: این جایگاه بر اساس آخرین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و تمامی مراحل اجرای طرح کهاب را انجام داده است.

نوکانی سپس با اشاره به فعال بودن ۱۱ باب جایگاه عرضه با ۸۶ نازل عرضه سوخت در سطح ‏ناحیه مریوان افزود : با افتتاح این جایگاه شمار جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی منطقه کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت.

شایان ذکر است فرماندارمریوان نیز در مراسم بهره برداری این جایگاه از عملکرد و اقدامات پخش منطقه کردستان در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در زمینه تامین و توزیع فرآورده های نفتی بویژه تعطیلات عید سال جاری تشکر و قداردانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =