حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان طی سال گذشته انجام شده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مرتضی شیروانی به اظهار کرد: در راستای ایمنی سازی محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته اقداماتی نظیر کنترل روشنایی، نصب تابلو، تعمیر، خط کشی راه، نصب و تعمیر انواع حفاظ، شستشوی علائم و... در فصول مختلف سال و با توجه به شرایط آب و هوایی به صورت مداوم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای حذف نقاط حادثه‌خیز که از اولویت های سازمان و اداره کل می باشد حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: بیش از ۱۰۰ هزار انواع تابلو و علائم (اخطاری، انتظامی) افقی و عمودی در طول محورهای استان نصب شده است.

شیروانی تصریح کرد: نصب نیوجرسی به طول ۱۰۰ کیلومتر و خط کشی ۴ هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی از دیگر اقدامات شاخص در راستای ایمن سازی محور های مواصلاتی استان می باشد.

وی اضافه کرد: احداث ۳۰ نقطه روشنایی، نگهداری و بروزرسانی ۱۶۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است، و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد که درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان عنوان کرد: در حوزه حریم راه طی سال گذشته ۲ هزار و ۴۳۸ پرونده بررسی شد که از این تعداد ۵۰۹ مورد مخالفت و برای ۱۰۰۲ مورد مجوز صادر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =