مجتمع فرهنگی،هنری شهدای شهرداری زمینه ساز رشد فعالیت‌های فرهنگی، هنری است

عضو شورای شهر سنندج گفت:تأسیس مجتمع فرهنگی،هنری شهدای شهرداری علاوه بر اینکه واقعا نیاز ضروری این نقطه از شهر سنندج بود می تواند زمینه ساز رشد فعالیتهای فرهنگی،هنری این دیار باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اسعد فریدی در آئین افتتاحیه پروژه فرهنگی،هنری شهدای شهرداری سنندج که صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر،شهردار سنندج و جمعی از مسوولین استانی برگزار گردید،خاطرنشان ساخت:ساخت این مجتمع فرهنگی در این نقطه‌ از شهر سنندج با دارا بودن بافت قدیمی و از مناطق آسیب‌پذیر شهر بوده ایجاد چنین بسترهایی می‌تواند زمینه را برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی با کمک جوانان همین نقطه فراهم سازد.

فریدی تصریح کرد:ایجاد چنین بستری و اهمیت این مجتمع در این نقطه از شهر می تواند زمینه ساز تحول فرهنگی و هنری خوبی را برای این دیار بهمراه داشته باشد و هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر را به صورت خودجوش برای فعالیت این عرصه فعال نماید.

وی با اشاره به اینکه مرکز استان کردستان زادگاه بزرگان و نامداران حوزه فرهنگ و هنر است،گفت:خیلی از هنرمندان و بازیگران نام‌آور و هنرمندان بزرگ عرصه موسیقی در این محلات به دنیا آمده و بزرگ شده‌اند امیدواریم این ظرفیت بستری برای پرورش چنین انسان‌هایی در زمان حال و آینده این دیار باشد.

فریدی عنوان کرد:بعنوان یک هنرمند قول میدهیم که چراغ این مجتمع را همیشه روشن نگه‌داریم و زمینه تربیت جوانان هنرمندی که در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن داشته باشند را فراهم سازیم.

سیف الله رضایی رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای شهر سنندج هم در این آئین گفت:هر میزان به تعداد این مجتمع‌های فرهنگی در دیار فرهنگ و هنر اضافه شود،قطعا در توسعه اقدامات فرهنگی تاثیرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان ساخت:ساخت مجتمع‌های فرهنگی تنها رسالت شهرداری نیست و همه بخش‌های فرهنگی باید در این خصوص پای کار بیایند.

رضایی گفت:عناوینی که شهر سنندج کسب کرده سرمایه‌های این شهر است قطعا شهر سنندج نیازمند زیرساخت‌های بیشتر در حوزه فرهنگ به ویژه ساخت موزه‌های فرهنگی و غیره است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =