شهید جمهور با اعتقاد راسخ مشکلات برجای مانده از قبل را اصلاح کرد

استاندار کردستان با اشاره به اینکه  آیت الله رئیسی مدیری بود که اسلام امروز به آن نیاز دارد و شخصیتی بود که امروز برای نخستی بار در کشورهای منطقه از یک روز تا سه روز در شهادت او عزای عمومی اعلام شده است، گفت: شهید جمهور با اعتقاد راسخ مشکلات برجای مانده از قبل را اصلاح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم سوگواری رئیس جمهور و هیات همراه، که در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت “شهیدان خدمت” اظهار کرد: آیت الله رئیسی احیاگر خدمت جهادی در دهه پنجم انقلاب اسلامی و امین ملت و معتمد مقام معظم رهبری بود.

وی اضافه کرد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی چندین دولت را تجربه کردیم و مسئولان زیادی آمدند و رفتند اما آنچه که باعث می‌شود امروز حسرت بزرگی در دل ملت ایران شکل بگیرد این است که شخصیتی را از دست دادیم که از هر جهت یک مدیر ارشد در تراز انقلاب اسلامی بود.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی مدیری بود که اسلام امروز به آن نیاز دارد و شخصیتی بود که امروز برای نخستی بار در کشورهای منطقه از یک روز تا سه روز در شهادت او عزای عمومی اعلام شده است، افزود: شهید جمهور با اعتقاد راسخ مشکلات برجای مانده از قبل را اصلاح کرد.

زارعی کوشا بیان کرد: آیت الله رئیسی با منش اخلاقی و اقتدار انقلابی و اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب نقائص گذشتگان را اصلاح کرد و خود تبدیل به یک چهره بین المللی و نماد صلح و برادری شد.

وی با ذکر اینکه رئیس جمهور شهید، در برابر استکبار چون فولاد محکم و سرسخت و با مردم محروم در اوج فروتنی و انعطاف بود، اظهار کرد: آنچه که امروز باعث شده منتقدان و مخالفان سیاسی ایشان لب به توصیف سجایای این مرد بزرگ بگشایند ویژگی‌های بارز شخصیتی ایشان است کسی که برای خود شانی جز سربازی مقام معظم رهبری و نوکری مردم قائل نبود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند من از همه دولت‌ها حمایت کردم اما از این دولت تمجید هم می‌کنم و از بابت اینکه این دولت جز در مسیر منافع کشور و مردم قدم بر نمی‌دارد، آسوده خاطر بودند.

استاندار کردستان یادآور شد: رهبر انقلاب می‌دانستند اگر منتخب مردم در عرصه بین‌الملل به مذاکره می‌نشیند در اوج اعتماد به نفس انقلابی و حافظ منافع مردم، ملت و امت اسلامی هستند.

طبق اظهارات زارعی کوشا، آنچه که اشک را بر چشمان ملت ایران جاری کرده و از عراق و لبنان گرفته تا سوریه، یمن و افغانستان عزادار و داغدار شهادت آیت الله رئیسی هستند، این رفتار و منش اسلامی و اخلاقی ایشان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =