علی خسروی کیست؟/ از محرومیت در دهه 80 تا جنجال با کلیدواژه شیتیل!

علی خسروی امروز از سوی کمیته اخلاق از فعالیت در فوتبال محروم شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امروز در حکمی علی خسروی، داور بازنشسته فوتبال ایران و عضو فعلی کمیته داوران را به مدت 20 روز از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد. این حکم برای بررسی بیشتر پرونده خسروی داده شده و قرار است به‌زودی رای نهایی در خصوص او صادر شود. خسروی در چند وقت اخیر به‌دلیل اظهارات خود جنجال بزرگی به راه انداخته بود و محرومیت او پس از مصاحبه‌های اخیرش، اتفاق مهمی محسوب می‌شود.

علی خسروی یکی از داوران قدیمی فوتبال ایران است که در دهه 80 مسابقات لیگ برتر را سوت می‌زد. او در آن زمان هم مقطعی دچار محرومیت شده بود و پس از خداحافظی از داوری، یکی از کارشناسان فعال مسابقات لیگ برتر بود. این داور بازنشسته اخیرا مدعی شده بود که بعضی از تیم‌ها به‌دنبال دادن رشوه یا اصطلاحا شیتیل به او بودند تا در ازای آن در چیدمان داوران لیگ برتر دخالت کنند و همچنین نظرات او در خصوص صحنه‌های مهم را تغییر دهند. خسروی حتی مدعی شد از سوی بعضی‌ها تهدید به قتل شده و در روزهای اخیر استوری‌های تندی را هم منتشر کرده بود. مشابه این اتفاق 2 سال قبل هم رخ داد و پس از مصاحبه فرهاد مجیدی درباره کارشناسان داوری، خسروی چندین استوری علیه سرمربی وقت استقلال منتشر کرد.

حال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خسروی را پس از اظهارات و استوری‌های اخیرش محروم کرده و به‌زودی در خصوص این داور بازنشسته تصمیم‌گیری خواهد کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =