بررسی مشکلات هتل ها و مراکز اقامتی جزیره در دستور کار معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش

در راستای همکارهای مشترک و بررسی مشکلات هتل ها و مراکز اقامتی و همچنین ارتقاء کیفیت خدمات هتل ها، نشست مدیریت نظارت برخدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و اعضا جامعه هتلداران صبح در دفتر مدیریت نظارت برخدمات و مراکز گردشگری کیش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از کیش، در راستای همکارهای مشترک و بررسی مشکلات هتل ها و مراکز اقامتی و همچنین ارتقاء کیفیت خدمات هتل ها، نشست مدیریت نظارت برخدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و اعضا جامعه هتلداران صبح یک شنبه 6 خرداد در دفتر مدیریت نظارت برخدمات و مراکز گردشگری این سازمان برگزار شد.

در این جلسه رضا ابراهیم نیا سرپرست مدیریت نظارت برخدمات و مراکز گردشگری و رئیس و کارشناسان این مدیریت به همراه حسین خابنما رئیس جامعه هتلداران کیش، مهرداد تاوتلی دبیر و صمد درویشی از اعضا این جامعه حضور داشتند.

در این جلسه که به منظور هم اندیشی و هم فکری به جهت هم افزایی های مشترک در راستای بررسی مشکلات و برنامه ریزی ارتقای کیفیت هتل ها برگزار شده بود پس از تبادل نظر و هم اندیشی های انجام شده شرکت کنندگان، تصمیماتی اتخاذ گردید که با همکاری مدیریت نظارت برخدمات و مراکز گردشگری سازمان و به همت جامعه هتلداران، مقدمات برگزاری دوره آموزشی و کارگاه آموزشی " خود ارزیابی " با حضور مدرسان مجرب و حرفه ای از کیش و از سرزمین اصلی برگزار و اجرا شود.

همچنین توافق شد جامعه هتلداران با توجه به ضرورت آموزش، برنامه ای یک ساله در حوزه آموزش تخصصی و مهارتی برای مدیران و کارکنان هتل ها تدوین و ارائه کند.

بر اساس این گزارش، تشکیل کمیته مشترک جهت تایید صلاحیت حرفه ای مدیران هتل ها، مورد تاکید قرار گرفت ؛ همچنین با توجه به مشکلات مطرح شده از سوی جامعه هتلداران در خصوص موضوعات انرژی هتل ها و افزایش چند برابری تعرفه ها مقرر شد موضوع از جانب معاونت گردشگری مورد پیگیری قرار گیرد و با نگاه حمایتی مطابق آنچه در قوانین و مقررات حمایتی در صنعت گردشگری می باشد این تعرفه ها اصلاح گردد.

بررسی مشکلات هتل ها در خصوص موضوعات ایمنی ، استاندارد و بهداشت با هماهنگی مدیریت نظارت طی جلسه ای با حضور آتش نشانی، اداره استاندارد و مرکز بهداشت مورد بررسی قرار گیرد ، این موارد از اهم مواردی بود که در این جلسه مورد توافق طرفین قرار گرفت.

همچنین لزوم ارائه نرخنامه به مشتریان کافی شاپ ها و رستوران های واقع در هتل ها، استمرار بازدید های مشترک از هتل ها و تهیه تقویم بازدید ها از سوی جامعه هتلداران و تدوین شیوه نامه جهت انتخاب شرکت های ارزیابی، درجه بندی و استاندارد سازی با همکاری طرفین و برگزاری جلسات مستمر در راستای همکاری های مشترک از دیگر مواردی بود که طرفین بر اجرای آنها تاکید کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1912283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =