سطح کیفی تیم‌های هم‌گروه تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی ازبکستان

کارشناس و پیشکسوت فوتسال کشورمان به تشریح و ارزیابی سطح کیفی تیم‌های هم‌گروه تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ازبکستان پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حمید طیبی، کارشناس و مدرس مشهدی فوتسال کشورمان در گفتگویی با اشاره به تیم‌هایی که با تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، هم‌گروه هستند، اظهارکرد: تیم ملی فوتسال فرانسه با وجود اینکه برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند، تیم بسیار خوب و باکیفیتی است.

وی گفت: این تیم در رنگینگ ۱۰ فوتسال جهان قرار گرفته و اکثر بازیکنان تیم هم در لیگ‌های معتبر فوتسال دنیا مشغول بازی هستند.

طیبی افزود: از سوی دیگر، تیم ملی فرانسه اخیرا تیم‌ ملی فوتسال برزیل را هم در یک بازی دوستانه شکست داده که نشان از سرسختی این تیم دارد.

کارشناس و پیشکسوت فوتسال کشورمان در ادامه به تیم ملی فوتسال گواتمالا اشاره داشت و تصریح کرد: گواتمالا تیم باسابقه‌ای است که برای ششمین دوره، در مسابقات جام جهانی حضور پیدا می‌کند.

طیبی گفت: ملی‌پوشان گواتمالا، با فوتسال آشنا هستند و با وجود اینکه در جایگاه چهلم رده بندی تیم‌های ملی قرار دارند، کاملا غیرقابل پیش‌بینی بوده و همیشه در تقابل با تیم ملی فوتسال کشورمان بازنده مطلق بوده‌اند؛ ضمن اینکه این کشور سابقه میزبانی مسابقات جام جهانی سال ۲۰۰۰ را هم در کارنامه خود دارد.

وی در ادامه با اشاره به تیم ملی فوتسال ونزوئلا، از این تیم به عنوان یکی از تیم‌های خوب آمریکای جنوبی یاد کردکه در مسابقات کوپاآمریکا، مقام سومی را کسب کرده و سبک بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای دارد.

طیبی افزود: ونزوئلا را نمی‌توان تیم دست و پا بسته‌ای دانست چراکه در جایگاه بیست و یکم فوتسال دنیا قرار دارد و در دوره قبل جام جهانی هم موفق شده به مرحله حذفی راه یابد.

وی اظهارکرد: در مجموع، تیم‌هایی که در مسابقات جام‌جهانی حضور دارند، از لحاظ فنی و کیفی سطح بالایی را دارا هستند.

پیشکسوت و کارشناس فوتسال کشورمان گفت: فوتسال با سرعت بالا در حال پیشرفت بوده و تمام کشورها با برنامه‌ریزی دقیق و جامعی که انجام داده‌اند، موجب شده فاصله بین تیم‌ها خیلی نزدیک شود.

طیبی با اشاره به پیش رو بودن مسابقات جام جهانی فوتسال، افزود: در حال حاضر همه خانواده فوتسال باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم که با حمایت صد در صدی از تیم ملی، بهترین نتیجه برای فوتسال رقم بخورد.

وی در پایان برای سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، کادر فنی، بازیکنان و همچنین تمامی بازیکنان و عوامل اجرایی تیم ملی فوتسال کشورمان آرزوی توفیق کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1913100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =