۱ نفر
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
تجربه سفر با تور سنگاپور

کسانی که اهل سفر و گردشگری هستند به‌خوبی می‌دانند که سنگاپور یکی از مهم‌ترین مقاصد تفریحی است که حسابی شمارا با سورپرایزهای گردشگری خود هیجان‌زده خواهد کرد.

کسانی که اهل سفر و گردشگری هستند به‌خوبی می‌دانند که سنگاپور یکی از مهم‌ترین مقاصد تفریحی است که حسابی شمارا با سورپرایزهای گردشگری خود هیجان‌زده خواهد کرد. ازآنجایی‌که بومی‌های منطقه حسابی برای مهمان‌های خود تدارکات لازم را فراهم آورده‌اند. باید بگویم نسبت به سایر شهرها از منظر جذب توریست موفق‌تر بوده است. سنگاپور یکی از بزرگ‌ترین بندرهای جنوب شرق آسیا است و به نقلی شلوغ‌ترین بندر تجاری هم محسوب می‌شود. پس‌دست شما برای خرید محصولات برند هم در این منطقه حسابی باز است. برای کسانی که تاکنون با تور سنگاپور هم‌سفر نشده‌اند باید بگویم امنیت در این شهر بسیار بالا است و در هر مسیری که باشید بومی‌ها حسابی هوای شمارادارند.

مکان‌های گردشگری در سنگاپور

یکی از اصلی‌ترین دلایل از هر سفر تفریح در مناطق گردشگری آن منطقه است. برای هم‌سفر شدن با تور سنگاپور در ابتدا توصیه می‌کنیم به ساحل‌های زیبایی آن‌که در ادامه معرفی می‌کنیم حتماً سری بزنید.

ساحل سیلوسو

این ساحل برای گردشگری خانوادگی بهترین انتخاب است. شما می‌توانید در کنار قدم زدن در ساحل دریا با بانجی جامپینگ خود در بلندترین نقطه از شهر با تور سنگاپور به چالش بکشید. البته زیپ لاین هم برای شما در این ساحل تدارک دیده‌شده است که منظره زیبایی را برای شما به نمایش می‌گذرد و امتحان کردن آن دور از لطف نیست. بعد از تفریح هم می‌توانید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های آن حوالی سری بزنید و با خوردن یک وعده‌غذای سنتی خستگی را از تن بیرون کنید.

تجربه سفر با تور سنگاپور

ساحل تانجونگ

برای کسانی که به‌صورت دوستانه سفر می‌کنند و به دنبال هیجان و شلوغی هستند توصیه می‌کنیم حتماً به این ساحل که در قسمت جنوبی سنتوسا، ساحل تانجونگ قرارگرفته است سری بزنید. وجود کافه‌های بسیار با صدای موسیقی حسابی حس و حال سرزندگی را در هر ساعتی از شبانه‌روز در این منطقه فراهم کرده است. بیشترین دلیل توجه به این ساحل کافه‌های بسیار متنوع آن است که از سوی گردشگران هم حائز اهمیت است.

ساحل چانگی

این ساحل در کنار فرودگاه واقع‌شده است و شما بعد از شنا کردن و دراز کشیدن کنار ساحل می‌توانید شاهد پرواز هواپیماها هم باشید که شاید اتفاق جالبی باشد. ترکیبی از زندگی مدرن و سنتی را در این ساحل می‌توانید شاهد باشید. چراکه مردمان بومی همچنان زندگی سنتی خود رادارند وزندگی ماشینی هم کار خود را می‌کند. پس به شما حضور در این ساحل متفاوت را هم توصیه می‌کنیم با درختان نخل بلند و ماسه‌های سفیدش از یاد نبرید.

تجربه‌های متفاوت در سنگاپور

همه شما به‌خوبی می‌دانید که سنگاپور تا چه حد در حوزه گردشگری متفاوت ظاهر شده است. پس دور از انتظار نیست که بخشی از خدمات ارائه‌شده در این راستا را هم به شما معرفی کنیم.

دنیای از نور در نگاهی به ستارگان

اگر عاشق تماشای آسمان در دل شب هستید باید به شما این نوید را بدهیم که مرکز علمی سنگاپور این مهم را برای مهمان‌های این منطقه فراهم کرده است که با تلسکوپ‌های بسیار قوی در دل شب به تماشای سیاره‌ها و ستاره‌ها بپردازند. وجود چندین تلسکوپ پیشرفته در کنار اساتید متخصص و کار بلد حسابی شمارا برای ساعت‌ها در راستای آموزش و یادگیری علم نجوم سرگرم خواهد کرد. حضور محققان و دانشجویانی در این مرکز یکی از روتین‌ترین اتفاق‌های است که می‌توانید شاهد آن باشید.

دنیایی از یخ

برای اینکه بتوانید به بزرگ‌ترین سالن اسکیت در جهان سری بزنید حتماً به مرکز خرید kall leisure park kallang بروید. در این مکان برای هر رنج سنی از کودک تا بزرگ‌سال تفریحات مفرحی برای اسکیت سواری با متخصصین این امر فراهم‌شده است. تصور اینکه چون بزرگ‌ترین سالن در جهان است و شما هم نیاز به‌صرف هزینه زیادی دارید را هم از ذهنتان دور کنید چراکه با پرداخت یک هزینه اندک خدمات بسیاری برای شما به تصویر کشیده می‌شود.

تجربه سفر با تور سنگاپور

پارک مک ریچی

یکی دیگر از مکان‌های خاص در سنگاپور که دارای یک پل معلق است و از بالای درختان یک طبیعت‌گردی متفاوت را برای شما فراهم می‌سازد پارک مک ریجی است که گردشگری متفاوتی را برای شما به تصویر می‌کشد.

شکم گردی در سنگاپور

یکی دیگر از بخش‌های مهم سفر شما قطعاً تست کردن غذاهای بومی محلی است که در سنگاپور این مهم به لطف رستوران‌های لوکس و دکه‌های اغذیه‌فروشی سطح شهر حسابی دست شمارا باز گذشته است.

  • باکوته: یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای سنگاپور است که توسط مهاجران چینی به این کشور راه پیداکرده است و بانام چای استخوانی هم شناخته می‌شود.
  • املت صدف: ترکیبی از تخم‌مرغ، سیب‌زمینی، جوانه لوبیا، تربچه، آناناس، خیار و بادام‌زمینی را بانام املت صدف برای خود تهیه کنید که قطعاً شگفت‌زده خواهید شد.
  • خرچنگ گل‌آلود: این خرچنگ درون روغن سرخ و با ادویه‌های مخصوص در رستوران‌های دریایی باقیمت بالایی برای شما سرو می‌شود.

کلام آخر در مورد سفر به سنگاپور

همان‌طور که اشاره‌شده سنگاپوری‌ها چند فرهنگی هستند و از مهمانان بین‌المللی خود به شکل بسیار متفاوتی استقبال می‌کنند. سنگاپور تمیز، بسیار امن است پس با خیال راحت چمدان‌های خود را برای این گردشگری مهیا کنید. شما با این سفر از جاذبه‌های گردشگری سطح شهر و خدمات تفریحی متمایزی که در هیچ نقطه‌ای از جهان شاهد آن نخواهید بود به‌راحتی می‌توانید بهره بگیرید و با خرید سوغاتی‌های محلی و خوردن غذاهای خوشمزه بومی سفر خود را متفاوت به پایان برسانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1913564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =