راهنمای جامع خرید کارتن لمینتی از کارتن سازی

خرید انواع کارتن از جمله کارتن لمینتی نیازمند آشنایی با صنعت کارتن سازی و همچنین سفارش آن نزد شرکت‌ها معتبر مانند لمون پک است. در ادامه راهنمای کامل خرید کارتن به همراه معرفی ۵ کارتن سازی برتر را مشاهده می‌کنید.

برای خرید کارتن به خصوص کارتن لمینتی از کارخانه‌های کارتن سازی لازم است تا با فرآیند تولید کارتن آشنا باشید و انواع کارتن را بشناسید. در این مطلب به انواع کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه، کارتن لمینتی و... اشاره خواهیم کرد و به نحوه محاسبه تعرفه و قیمت کارتن را بررسی می‌کنیم. همچنین کارخانه‌های کارتن سازی برتر برای خرید کارتن را به شما معرفی می‌کنیم. از شما دعوت می‌کنیم در ادامه با راهنمای جامع خرید کارتن از کارخانه کارتن سازی با ما همراه باشید.

کارتن لمینتی؛ گزینه ای ایده آل برای کارتن صادراتی

کارتن لمینتی، نوعی کارتن است که سطح آن با یک لایه لمینت پوشش داده شده است. این لایه معمولاً شامل پلاستیک یا رولی از جنس پلی پروپیلن یا پلی اتیلن است که به سطح کارتن چسبیده و باعث افزایش مقاومت در برابر رطوبت، خط و خش و مواد شیمیایی می‌شود. کارتن لمینتی معمولاً برای بسته بندی‌های شکیل و مدرن به کار می‌رود. علاوه بر این، چاپ روی کارتن‌های لمینتی بسیار با کیفیت‌تر و جذاب‌تر است. برای چاپ لمینت (Litho laminated printing)، طرح مورد نظر را روی سطح مربوطه چاپ می‌کنند. سپس این مقوا یا پوستر چاپ شده را به کمک چسب مخصوص مثل چسب سیلیکات روی کارتن می‌چسبانند یا به عبارت بهتر آن را لمینت می‌نمایند.

کارتن سه لایه؛ کارتنی ارزان با کاربردهای زیاد

کارتن سه لایه یا همان کارتن سه لا یکی از پرمصرف‌ترین کارتن‌ها در صنعت بسته بندی است. همان گونه که از اسم این کارتن پیداست، ساختار آن از سه لایه فوقانی، میانی و زیرین تشکیل شده است. این کارتن‌ها نسبت به انواع ۵ و ۷ لایه از قیمتی بسیار مقرون به صرفه‌تر برخوردارند. کارتن سه لایه خود نیز با توجه به جنس لایه‌های تشکیل دهنده آن می‌تواند انواع مختلفی با درجه‌های سختی و مقاومت متفاوتی داشته باشد. به دو لایه بالا و پایین کارتن “لاینر” و به لایه موج‌دار وسط آن “فلوت” گفته می‌شود. لایه فلوت معمولا از ضخامت بیشتری هم برخوردار است. منظور از لایه فلوت، همان کاغذ موج داری است که در میانه ورق کارتن وجود دارد.

کارتن میوه؛ بسته بندی مطمئن برای میوه و سبزیجات

کارتن میوه یکی از بهترین وسیله‌ها برای بسته بندی میوه‌ها و یکی از انواع کارتن بسته بندی به حساب می‌آیند. تولید کارتن میوه می تواند به صورت فانتزی برای انواع میوه‌ها مانند سیب، پرتقال و خرمالو انجام شود. این نوع کارتن‌ها انتخاب بسیار مناسبی برای صادرات میوه به سراسر جهان هستند.در تولید کارتن میوه ، طراحی گرافیکی در بدنه‌ی این بسته بندی‌ها را نباید ساده انگاشت زیرا ظرافت‌های به کار رفته در طراحی آن می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای در بازده تجاری داشته باشد. استفاده از کارتن برای بسته بندی میوه و صیفی جات یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌ها به حساب می‌آید. کارتن میوه بر اساس جنس در ۳ نوع کارتن‌های دایکاتی،کارتن لمینتی و کارتن مقوایی و چاپی تولید می‌شود. اما کارتن میوه ۶ نوع اصلی دارد که عبارتند از:

  • کارتن میوه یک ردیفه نرمال
  • کارتن سه لایه تک ردیفه با چهار رنگ چاپ
  • کارتن میوه تک یا دو ردیفه ساده سه لا
  • کارتن سه یا پنج لایه دردار چاپ چهاررنگ
  • کارتن میوه زیره رویه
  • جعبه رنگی دایکاتی درب دار

راهنمای جامع خرید کارتن لمینتی از کارتن سازی

معرفی ۵ کارتن سازی برتر برای خرید کارتن

کارخانه کارتن سازی، کارگاه‌ها و مراکز کوچک بسیاری هستند که به کار تولید کارتن مشغول هستند. کارتن سازی یکی از مهمترین صنایع برای بسته بندی انواع محصولات مختلف است که تمام مشاغل و تولید کننده‌هایی که محصولی برای ارائه دارند، نیاز به کارتن‌های مناسب برای بسته بندی محصولات خود دارند. کارتن‌ها برای محافظت از محصولات در برابر جا به جایی، ضربه و آلودگی‌های مختلف استفاده می‌شوند و کاربرد بسیار زیاد و گسترده‌ای دارند. به خصوص در مورد محصولات حساس یک بسته بندی با کارتن اهمیت زیادی دارد. در این قسمت ۵ کارخانه کارتن سازی با سابقه و معتبر برای خرید کارتن را به شما معرفی می‌کنیم:

۱- کارتن سازی آریانا سلولز (ariyana-ssg)

شرکت آریانا سلولز سپنتا گستر در سال ۱۳۸۴ با اهداف مختلف مبنی بر تولید ورق کارتن و ‌کارتن ۳ لایه و ۵لایه، جعبه لمینیتی تأسیس شد. در راستای این مهم قادر گردیده تا با بهره‌گیری از کادری مجرب و امکانات مدرن گام مؤثری در صنعت بسته بندی کشور برداشته و در زمره بهترین‌های صنعت بسته بندی، ورق‌سازی و کارتن سازی قرار گیرد.

۲- کوشا کارتن صبا (kooshacarton)

کارخانه کارتن سازی کوشا کارتن صبا از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در زمینه تولید کارتن معمولی و لمینتی در استان تهران آغاز کرد و در سال ۱۳۹۲ با اجرای طرح توسعه در شهرک صنعتی شمس آباد و با بهره‌گیری از ماشین آلات مدرن شروع به تولید ورق کارتن نمود.

۳- کارتن سازی و جعبه سازی فاطر (faterpack)

صنایع بسته بندی فاطر تولیدکننده انواع کارتن و دارای واحد تبدیلی بهره گرفته از آخرین تکنولوژی روز اروپا با توان تولید کارتن‌های معمولی و دایکات و چاپ‌های ترکیبی و کارتن‌های لمینت می‌باشد دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک داخلی و خارجی با توان تولید بالای ۲۰ هزار کارتن در ساعت را داراست.

۴- کارتن سازی کاراکارتن (karacarton)

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در صنعت بسته بندی آغاز کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره‌ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می‌گیرد.

۵- چاپ و بسته بندی لمون پک (lemonpack)

مجتمع چاپ و بسته بندی لمون پک با سابقه بالغ بر ۳۰ سال فعالیت در زمینه چاپ، بسته بندی و محصولات تبلیغاتی از جمله تولید انواع جعبه، کارتن لمینتی، کارتن سازی، جعبه‌سازی، جعبه هاردباکس، چاپ لیبل، پوستر، چاپ ساک دستی و… با شرکت‌های متعدد دولتی، صنعتی، خدماتی، فرهنگی و تولیدی، همکاری داشته است.

دستگاه ها و ماشین آلات کارتن سازی

برای راه اندازی یک کارخانه کارتن سازی به تجهیزات و دستگاه‌های مختلفی نیاز است که در این قسمت این دستگاه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. در واقع به کمک این تجهیزات است که مراحل ساخت انواع کارتن در ابعاد مختلف انجام می‌شود. اصلی‌ترین دستگاه‌هایی که وجود آن‌ها در کارخانه کارتن سازی لازم است عبارتند از:

  1. دستگاه ورق سازی
  2. دستگاه چاپ یا چاپ فلکسو تک رنگ تا ۴ رنگ
  3.  دستگاه دایکات (پینگ پنگی، فکی، روتاری)
  4. دستگاه چاک دستی (چاک زن کارتن)
  5.  دستگاه لب چسب
  6. دستگاه لمینت دستی و لمینت اتومات
  7. دستگاه تسمه کش
  8. دستگاه منگنه
  9. دستگاه چاپ نیمه اتومات یا تمام اتومات
  10. دستگاه خط کش برش

راهنمای جامع خرید کارتن لمینتی از کارتن سازی

سفارش خدمات چاپ و بسته بندی با قیمت مناسب

اگر در کنار خرید کارتن از کارخانه کارتن سازی به سایر خدمات چاپ و بسته بندی نیاز داشتید انتخاب لمون پک یک گزینه هوشمندانه است. چرا که این مجموعه با تجهیزات پیشرفته یکی از بزرگترین چاپخانه های کشور را در اختیار دارد. برای سفارش خدمات چاپ روبان، خرید هارد باکس، چاپ ساک دستی و چاپ لیبل به لمون پک مراجعه کنید تا در کنار کیفیت فوق العاده بالا از قیمت پایین و مشاوره رایگان بهره مند شوید. برای خرید انواع جعبه و کارتن با شماره ۰۹۱۲۶۸۵۷۵۷۳ تماس بگیرید و یا به سایت مجموعه های معرفی شده مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1918351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =