آغاز پویش جمع آوری نذورات عید قربان در کرمانشاه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از آغاز پویش جمع آوری نذورات عید قربان برای نیازمندان خبر داد.

کوروش کرمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: تعداد پایگاه های جمع آوری کمک‌های مردمی سطح استان تعداد ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار است که در روز عید قربان در سطح دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره)، مراکز نیکوکاری، معابر عمومی و محل فروش دام مستقر و کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان، مراکز نیکوکاری نیز در این مهم با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: درخواست ما از مردم خیر و نیکوکار استان این است که در این امر خیر مشارکت نمایند.

کرمی پور در پایان یادآور شد: نحوه مشارکت در پویش به ۲ صورت است: راه نخست تحویل کمک‌های غیرنقدی به دفاتر کمیته امداد و پایگاه های مستقر و دوم کمک‌های نقدی علاوه بر دو روش فوق از طریق روش‌های نوین شامل شماره گیری کد دستوری زیر از طریق تلفن همراه: *۸۸۷۷*۰۸۳# یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۳-۹۶۲۷ است.

46

کد خبر 1919902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =