غم‌انگیزترین عکسی که طی ۲۴ ساعت اخیر منتشر شد

ریزش معدن باز هم خبرساز شد.

به گزارش خبرآنلاین، ریزش معدن شازند واقع در استان مرکزی، صبح دیروز رخ داد. براثر این اتفاق ۴ نفر زیر آوار گرفتار شدند که پیکر دو نفر از آنها پیدا شده اما هنوز عملیات جستجو برای بافتن دو گمشده دیگر به نتیجه نرسیده است.

این عکس در خبرگزاری ایسنا منتشر شده که واکنش‌های مختلفی داشته و برخی آن را غم‌انگیزترین عکس این روزها نامیده‌اند.

غم‌انگیزترین عکسی که طی ۲۴ ساعت اخیر منتشر شد

۴۷۴۷

کد خبر 1920889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    17 2
    مفت خورها و غارتگران در قدرت و فرزندانشان دراروپا و آمریکا...
  • US ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    12 2
    خدایا به خانواده های این کارگران زحمت کش صبربده انشاالله که اجساد پاک این عزیزان هم بزودی پیدابشه تاخانواده هاشون بتونن لااقل کمی تسکین پیداکنن
  • فریاد IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    16 1
    اری این یکی از غم انگیزترین عکسهاست، علاوه براینکه عزادار دو راننده هستند، نگران سرنوشت دو راننده دیگر و مضطرب سرنوشت نامعلوم خود هستند. شاید سرنوشتی شبیه راننده ها و دیگر معدنچیانی که زیر آوار ماندند در انتظارشان باشد. حقوقی ناچیز و آینده ای نامعلوم. کاش روزی ظلم، ستم و بی عدالتی پایان یابد.
  • DE ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    18 3
    کارگر ایرانی در هر صنفی : معدن ، ساختمان و یا ادارات و کارخانه ها و کارگاهها و.. حق وحقوقی ندارد . آنها اکثرا روزمزد و بدون قراردادرسمی ، ناگزیر به بردگی هستند و در حوادث ، پیمانکار ظالم به خانوده آنها مستمری و یا خسارتی نمی دهد . معادن ایران استانداردهای بین المللی را ندارند و گور کارگر می شوند . وزارت کار درکشور ، مدافع حقوق کارفرماست که از لایه های قدرت و ثروت و رانت تشکیل شده .. مشکل کارگر ایرانی باید علاوه بر ایمن سازی محل کار ، باید به طور ریشه ای حل بشود که به نفع کارفرمای وابسته به مافیا ، عمدا حل نمی شود ..