مسئول دبیرخانه شهر خلاق خوراک کرمانشاه عازم کشور چین شد

مسئول دبیرخانه شهر خلاق خوراک کرمانشاه با دعوت دولت ماکائو ( کشور چین )، به نمایندگی از شهرداری کرمانشاه و به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران عازم این کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، امیر محمد پروینی مسئول دبیرخانه شهر خلاق خوراک کرمانشاه به نمایندگی از شهرداری کرمانشاه، عازم کشور چین شد.

حضور دبیرخانه شهر خلاق خوراک کرمانشاه در کشور چین، بنابر دعوت رسمی این کشور بمناسبت جشن ۲۵ سالگی تاسیس دولت ماکائو است که به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرده است.

این برنامه ازسوی دفتر گردشگری دولت ماکائو، از ۱۴ الی ۲۳ ژوئن با حضور ۲۹ شهر خلاق خوراک یونسکو از ۱۸ کشور آسیا، اروپا، اقیانوسیه، آفریقا و آمریکای شمالی و جنوبی برگزار می‌شود.

از اهداف این رویداد بین‌المللی که با شعار « خوب بخورید و خوب زندگی کنید » برگزار می‌شود، می‌توان به توسعه هماهنگی در زمینه های خوراک شناسی و سلامتی، گردشگری، همکاری، تبادل نظر و بیان دستاوردها اشاره کرد.

ثبت کرمانشاه به عنوان شهر خلاق خوراک باعث شده است که اکنون کرمانشاه در سطح بین‌المللی حضور پیدا کرده و مبلغ داشته های گردشگری باشد که بی‌شک باعث رونق اقتصادی خواهد شد.

گفتنی است که نادر نوروزی شهردار و ایمان درخشی مدیر شهر خلاق خوراک کرمانشاه به این رویداد دعوت شده اند که بنابر وضعیت حال کشور و برگزاری انتخابات، مسئول دبیرخانه شهر خلاق خوراک به نمایندگی جهت حضور در این رویداد اعزام شده است.

لازم بذکر است تیم سرآشپز و آشپزی شهر خلاق خوراک کرمانشاه، آخر هفته جاری جهت به نمایش گذاشتن خوارک های کرمانشاهی، عازم کشور چین خواهد شد.

کد خبر 1921369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =