برای حل مشکلات باید در مسیر تغییر حرکت کرد

رییس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در لرستان گفت : به کسانی که روش انزوا را در پیش گرفته‌اند عرض می‌کنم ،نتیجه عدم رای شما ،قدرت گرفتن کسانی است که وضع موجود را بوجود آورده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، بهزاد مومنی مقدم رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در لرستان و از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان در لرستان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه نقش رسانه‌ها در مناسبات مختلف سیاسی و اجتماعی بدون تعارف یک نقش بی‌بدیل و غیرقابل انکار است افزود:در فضای فعلی جامعه که مواجه هستیم با دولتی که استحکام کافی برای حل مسائل کشور را ندارد ما بنا نیست برای اصلاح امور ،همه مسائل را از مردم شروع کنیم و هر اتفاق و تغییری نباید باعث ایجاد فشار مضاعفی بر مردم گردد چرا که این یک روش منسوخ است.

مومنی مقدم تصریح کرد: در یک نگاه کلی معمولا روش فعالان سیاسی بر این است که با انتقاد و مطالبه‌ گری از مسئولین سعی می‌کنند از مردم دفاع کنند اما در یک نقطه‌ای ما مواجه می‌شویم با فضایی که انتقاد سودمندی خود را از دست می‌دهد و وقتی به این مرحله می‌رسیم دیگر اخبار و انتقادات پیرامون فساد و تورم و سایر مشکلات عملا پاسخ مناسبی از ناحیه مسئولین دریافت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه جامعه امروز با طوفان تورم و فاصله مردم و مسئولین مواجه است افزود: این دو عنصر بحرانی‌ترین مساله امروز جامعه است و این درحالی است که برخی کاندیداهای محترم ریاست‌جمهوری انگار می‌خواهند مشکلات فعلی مملکت را بر سر دولتی قبل از دولت فعلی بیاندازند در حالی که آمار و ارقام این را نمی‌گوید و روشن است که وعده‌ها و قول‌هایی که به مردم در این دولت داده شده بر زمین مانده است.

رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در لرستان بیان نمود: صرف نظر از نگاه سیاسی ما ،آمار می‌گوید شرایط امروز نسبت به سه سال پیش چقدر تغییر داشته است و دفاع از شرایط موجود به عنوان شرایط مطلوب یک جفای غیرقابل بخشش در نزد مردم است و ما وظیفه داریم شرایط را واقع‌بینانه تحلیل کنیم.

بهزاد مومنی مقدم با اشاره به نارضایتی موجود جامعه از شرایط اقتصادی افزود: برای حل این مساله ما باید در مسیر تغییر حرکت کنیم و مسیر تغییر هم با توجه به عرصه‌ای که فراهم شده است نیاز به حضور فعالانه همه مردم دارد.

این چهره شاخص اصلاح‌طلبان در استان لرستان تصریح کرد: من به عنوان یک عضو کوچک از جامعه بزرگ اصلاح طلبان فکر می‌کنم دکتر پزشکیان این ظرفیت و پتانسیل را دارد که در مسیر تغییر و بهبود اوضاع به نفع مردم قدم بردارد و عملکرد و ویژگی‌های شخصی و نگاه ایشان در امور مختلف این را به ما اثبات می کند.

مومنی مقدم عنوان کرد: در شرایط فعلی برای ساختن آینده به کمک هم نیاز داریم و خودمان را باید با این سوال روبرو کنیم که ما به عنوان اشخاص حقیقی چه رسالت تاریخی بر عهده داریم و چه نقشی باید بازی کنیم و برای ایندگان چه پاسخی داریم؟

وی افزود: من خطابم به کسانی است که روش انزوا را در پیش گرفته‌اند ، روش انزوا و دوری از مشارکت بجز سستی و رخوت و افزایش مشکلات و حاکم شدن تفکری که در مسیر رفع مشکلات مردم نیستند هیچ دستاورد دیگری ندارد و ما چاره‌ای نداریم غیر از این که با مشارکت بالا و با ظرفیت‌سازی و بیدار نمودن قشر خاکستری در این مسیر حرکت نماییم.

۴۶

کد خبر 1922005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =