درخواست خیریه کهریزک از کسانی که نذری می‌دهند

مؤسسه خیریه کهریزک میزبان عزاداران سیدالشهدا(ع) و یاران با وفایش خواهد بود و نیکوکاران ارجمند می‌توانند نذورات خود را به صورت نقدی یا در قالب مواد غذایی خام به این مؤسسه اهدا کنند.

به گزارش پایگاه فکر و فرهنگ مبلغ، هر ساله نیکوکاران بسیاری در ایام عزاداری سید الشهدا(ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک حضور می‌یابند و ضمن شرکت در مراسم سوگواری سومین امام شیعیان نذورات خود را نیز ادا می‌کنند.

امسال نیز از اولین روز ماه محرم مراسم سوگواری با حضور توانخواهان و مردم خیراندیش در آسایشگاه کهریزک برگزار می‌شود و خیرین می‌توانند با اهدای مواد غذایی خام یا پرداخت مبالغ نذورات به صورت نقدی به آسایشگاه خیریه کهریزک ضمن ادای نذورات خود در ایام ماه محرم، سه هزار و ۲۰۰ نفر سالمند، معلول، بیمار ام‌اس، کودک معلول ذهنی و کودک اختلال اوتیسم مؤسسه خیریه کهریزک را یاری کنند.

نیکوکاران برای پرداخت کمک‌های نقدی و یا اهدای نذورات به صورت مواد غذایی خام می‌توانند از طریق راه‌های مجازی مؤسسه خیریه کهریزک را یاری کنند و با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.kahrizakcharity.com درباره نحوه پرداخت غیر حضوری نذورات اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی بخشی به توانخواهان کهریزک داشته باشند.

کد خبر 1930680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =