نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:‌ موفق‌ترین انقلاب‌ها، انقلاب اسلامی ایران بوده و این موفقیت به دلیل وجود دو عنصر و رکن اساسی یعنی عنصر رهبری الهی و مردم است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام علی سعیدی در جمع پاسداران سپاه الغدیر استان یزد در مرکز آموزشی سپاه استان، با طرح این سؤال که چالش‌های فرا‌روی ما در نظام چیست و ریشه‌های آن کدام است و راهکارهای مقابله با آن چیست، به سه انقلاب فرانسه، اکتبر شوروی و انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: موفق‌ترین انقلاب‌ها، انقلاب اسلامی ایران است. این موفقیت به دلیل وجود دو عنصر و رکن اساسی یعنی عنصر رهبری الهی و مردم است.

وی افزود: هم رهبری الهی و هم حضور مردم در همه عرصه‌های انقلاب به هم پیوست و همبستگی این دو عنصر امروز انقلاب ایران را در بهترین شرایط قرار داده است.

چکیده سخنان وی را در ادامه می‌خوانید:


* ما فتنه‌های زیادی را در طول 30 سال پشت سر گذاشتیم که از جمله آنها می‌توان به فتنه جریان ملی‌گرایی لیبرال، فتنه بنی‌صدر و منافقان و فتنه جنگ تحمیلی اشاره کرد.جنگ تحمیلی فتنه‌ای بود که هر انقلابی اگر به استخوان‌بندی انقلاب اسلامی ایران نبود، از پای درمی‌آمد ولی انقلاب اسلامی از این گردنه‌ها و فتنه‌های سخت با موفقیت عبور کرد.

*معتقدم ریشه فتنه‌ها و چالش‌ها می‌تواند عوامل داخلی و خارجی داشته باشد اما مهم‌ترین عامل فتنه‌ها و چالش‌ها، وجود دو تفکر و نگرش متفاوت از حاکمیت دینی است.ما در طول 30 سال با دو نگاه متفاوت به حاکمیت دینی روبه‌رو بوده‌ایم و دو برداشت متفاوت، دو جریان متفاوت با لباس و عناوین و اشکال مختلف در برابر هم صف‌آرایی کرده‌اند که جهتگیری این دو دیدگاه در قالب اسلام ناب و دیگری در قالب اسلام لیبرالی است.

*مردم فرمان را از دست اسلام لیبرالی گرفتند و به کسانی که معتقد به اسلام ناب بودند، سپردند.

*سپاه رکن رکین انقلاب است و در همه عرصه‌ها به ویژه در فتنه‌های اخیر، بنده هیچگاه سپاه را اینقدر حاضر در صحنه ندیدم. البته سپاه همواره آماده و حاضر در همه صحنه‌ها بوده است اما در پیچیده‌ترین شرایط، در شرایطی که بسیاری یا برخی از یاران امام چپ کردند یا به سمت اسلام لیبرالی رفتند، سپاه محکم و استوار در کنار رهبری ایستاد و در همه سختی‌ها، گرمی‌ها و سردی‌ها مقاومت کرد و فتنه‌ها را خنثی کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 100469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =