۰ نفر
۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۰۷:۱۵

جدال دو پسر جوان برای ازدواج با زن مورد علاقه‌شان پایان مرگباری داشت.

روزنامه ایران در این باره نوشت:

هفته گذشته مأموران پلیس گرگان از کشف جسد پسر جوانی در جنگل «شصت کلا» باخبر شده و دقایقی بعد گروهی از کارآگاهان همراه قاضی قدرت‌الله محمدی - بازپرس شعبه چهارم دادسرای گرگان - خود را به محل جنایت رساندند.

در نخستین بررسی‌ها مشخص شد محسن - قربانی جنایت - با شلیک گلوله‌ای به سرش از پا درآمده است، خودرویش نیز در نزدیکی جسد رها شده بود.

با توجه به نحوه قتل و رد فرضیه سرقت، تیم جنایی احتمال دادند پسر جوان قربانی انتقامی کور شده است. آنها در ادامه تحقیقات جنایی نیز دریافتند محسن از مدتی قبل به زن جوانی علاقه‌مند شده و برای ازدواج با او، با یکی از دوستانش به نام امیر اختلاف شدید داشته است.

به دنبال کشف این سرنخ، امیر با دستور قضایی بازداشت شد، اما در بازجویی‌های مقدماتی منکر اطلاع از قتل دوستش شد. با این وجود کارآگاهان که متوجه تناقض‌گویی‌های متهم شده بودند، به بازجویی از او ادامه دادند تا اینکه سرانجام وی لب به اعتراف گشود و راز جنایت را فاش کرد.

عامل جنایت به قاضی محمدی گفت: من و محسن از چندی قبل به زن مطلقه‌ای علاقه‌مند شده بودیم. با این حال چند بار از او خواستم زن مورد علاقه‌ام را فراموش کند، اما قبول نکرد. سرانجام تصمیم گرفتم او را از سر راه بردارم، به همین خاطر روز حادثه به بهانه‌ای رقیب عشقی‌ام را به جنگل «شصت کلا» کشانده و در محلی خلوت او را با شلیک گلوله‌ای کشتم.

براساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان گلستان، متهم پس از اعتراف به جنایت و بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 100746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۴
    0 0
    این همه ذن بی شوهر اینا دیگه کین
  • leon US ۱۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۴
    0 0
    زن مطلقه‌ای هه هه من برا سالمش حاضر نیستم جون بدم زن بهشتی هم باشه ارزش نداره