مهر نوشت:

مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران از مشارکت و همکاری 7 میلیون "چاق یار" در برنامه های شهرداری برای رسیدن به شعار تهران عاری از چاقی خبر داد.

  مهدی گلمکانی با اعلام اینکه 61 درصد شهروندان تهرانی اضافه وزن دارند و چاق هستند، در مراسم افتتاح باشگاه چاقی در منطقه 8 گفت: این باشگاه با شعار تهران عاری از چاقی و به منظور حفظ و ارتقای سلامتی شهروندان افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در جهان یک میلیارد نفر اضافه وزن دارند، افزود: افراد چاق در معرض خطر ابتلا به بیماریهای گوناگونی قرار دارند که ادامه زندگی را برای آنها سخت و دشوار می کند.

گلمکانی با تاکید بر راه اندازی 6 باشگاه چاقی در تهران گفت: با توجه به عنایت دکتر قالیباف شهردار تهران به مقوله سلامتی شهروندان، استفاده از 7 میلیون چاق یار برای رسیدن به شعار تهران عاری از چاقی از جمله اهداف ما است.

وی با اشاره به توانمندسازی شهروندان افزود: آموزش و مشاوره مردم در انتخاب شیوه صحیح زندگی و الگوی سالم فعالیت بدنی و کنترل استرس در باشگاههای چاقی پیگیری می شود. منطقه 8 هم اکنون دارای 2 باشگاه چاقی است و شهروندان می توانند با مراجعه به این باشگاهها از خدمات آنها بهره مند شوند.

کد خبر 101201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهتاب US ۱۷:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۶
    0 0
    به همه کار مردم کار دارند. از همه چیز دکان راه می اندازند.... یک نفر در کل آن دم و دستگاه فکر نکرده رفتار توهین آمیزیه این؟ فکر نکرده کاری میکنند که یک عده اسباب مضحکه عده دیگه بشن؟ کسی اصولاً توان فکر کردن داره تو این سیستمهای مسخره رسمی؟ شعور و آگاهی اندکی از روانشناسی اجتماعی داره؟
  • حامد IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۷
    0 0
    اين 7 ميليون ديگه چي‌چيه؟