تیم فوتبال ذوب آهن چهارشنبه برای صعود به دیدار پایانی امیدوارانه در ریاض به مصاف الهلال می رود.

نماینده‌ی فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، چهارشنبه در دیدار برگشت از مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی به مصاف الهلال عربستان می‌رود که با توجه به پیروزی یک بر صفر در اصفهان امید زیادی به راه‌یابی به دیدار پایانی دارد.
این در حالی است که در طرف مقابل هم اریک گرتس، سرمربی الهلال امید زیادی به تیمش دارد. گرتس در پایان دیدار رفت مقابل ذوب آهن، با اطمینان از دیدار برگشت سخن گفت و مدعی شد تیمش می تواند با سه، چهار گل ذوب آهن را شکست دهد.
شهاب گردان اگر بتواند دروازه اش را همانند دیدار رفت در اصفهان، بسته نگه دارد می تواند سند صعود ذوب آهن به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا را امضا کند. افتخاری که در سال‌های اخیر تنها توسط سپاهان به دست آمده است.

الشباب دیگر نماینده‌ی عربستان هم که در دیدار رفت 4 بر 3 سونگنام ایلهوا چونما کره جنوبی را شکست داده، برای صعود به دیدار پایانی در کره جنوبی به مصاف این تیم می رود. عربستانی‌ها پس از سال‌ها دو نماینده در میان 4 تیم برتر آسیا دارند و می خواهند با فینال تماما عربستانی قدرت خود را به آسیا بکشند. هرچند با توجه به شکست الهلال مقابل ذوب آهن، و سه گلی که سونگنام در عربستان به ثمر رسانده، راه زیادی تا تحقق بخشیدن به این آرزوی دیرینه‌ی خود دارند.

دیدار برگشت تیم‌های ذوب آهن و الهلال ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 101688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =