در شرایطی که صبح امروز اخباری درباره ارسال نامه از سوی فرمانده نیروی انتظامی به رئیس جمهور درباره قانون هدفمند کردن یارانه ها منتشر شد سردار احمدی مقدم می گوید«چنین نامه‌ای از سوی پلیس به رییس‌جمهوری داده نشده است.»

«فتنه اقتصادی»عنوانی بود که فرمانده نیروی انتظامی 17 روز قبل از آغاز طرح هدفمند کردن یارانه ها به کار برد با این حال وی امروز تصریح کرد: «فکر نمی‌کنیم اجرای این طرح بحث امنیتی داشته باشد».

سردار در آن روز از اشراف کامل نیروی انتظامی بر کانون های شکل‌ دهی این فتنه‌ها خبر داد و گفت:«اگرچه بقایای فتنه سیاسی سال گذشته ادامه دارد و فتنه امروز در اشکال دیگری همچون فتنه‌ اقتصادی که ممکن است عده‌ای قصد داشته باشند که هر روز جایی را به اعتصاب و تعطیلی بکشاند، ادامه دارد و البته امکان دارد که فتنه به اشکال دیگری هم خود را نشان دهد اما نیروی انتظامی بر کانون اشراف کامل دارد».

در شرایطی که واریز مبالغ یارانه های طرح هدفمند کردن یارانه ها آغاز شد در حاشیه اجلاس فرماندهان مرزبانی کشورهای عضو اکو

درباره این نامه تصریح کرد:یکی از سایتها این موضوع را اعلام کرده بود که ما هم صحت آن را جویا شدیم، البته پلیس نامه‌های زیادی را به رییس جمهوری زده است.

 پاسخ رئیس جمهور به این نامه هم موضوعی بود که احمدی مقدم آن را تگذیب کرد. ظاهرا رئیس جمهوردراین نامه می نویسد:«بهتر است ناجا به وظایف خود عمل کند.گزارش شما تحت تاثیر اخبار نادرست است». اما احمدی مقدم می گوید:« چنین نوع کلامی از رییس جمهوری خطاب به ما وجود ندارد»

 فرمانده نیروی انتظامی  همچنین خاطرنشان کرد: هفته گذشته جلسه‌ای را با رییس جمهوری داشتیم و اطلاعاتی را که در حد کار ما بود در این جلسه توسط رییس سازمان هدفمندکردن یارانه‌ها به ما ارایه شد، البته تمام ابعاد این طرح به ما مربوط نیست.

وی تصریح کرد: دغدغه پلیس این است که در اجرای این طرح مانند سهمیه‌بندی بنزین غافلگیر نشود، هر چند در سهمیه‌بندی بنزین هم در آغاز طرح مشکلاتی بوجود آمد که به سرعت این مشکلات برطرف شد.

 احمدی مقدم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حد کارهای خود اطلاعات مربوط از طرح را در اختیار دارد، افزود: در این طرح هیچ نوع زوایای پنهانی نمانده و آمادگی لازم برای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: فکر نمی‌کنیم اجرای این طرح بحث امنیتی داشته باشد، بلکه می‌تواند مشکلات امنیتی را کاهش دهد، چرا که توزیع عادلانه درآمدهای کشور به امنیت کشور کمک می‌کند، در بین دولت و ناجا هیچ ناهماهنگی وجود ندارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 101791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الغوث IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۸
    0 0
    جناب اقای احمدی مقدم مملکت امن و امان خواهد شد چون فاصله غنی و فقیر در طرح یارانه ها فقط 35000 ریال شده