معاون دبیرکل حزب‌الله، رژیم صهیونیستی را بزرگترین دشمن در منطقه خواند و تاکید کرد که لبنان برای مقابله با توطئه‌های این رژیم باید متحد باشد.

به گزارش فارس به نقل از المنار لبنان، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در اظهاراتی تاکید کرد: ‌ما برای مقابله با توطئه‌های اسرائیل و آنچه که در پس پرده این توطئه‌ها قرار دارد، باید متحد باشیم. وی با اشاره به اینکه مقاومت نقش بزرگی را در حمایت از لبنان در برابر دشمنان ایفا می‌کند، تصریح کرد که گزینه‌ای جز حمایت و پشتیبانی از آن و تقویت محور سه جانبه ملت، ارتش و مقاومت وجود ندارد تا بتوان کشور را در برابر چالش‌ها حفظ کرد. وی که در جمع تعدادی از پزشکان لبنانی که از غزه بازگشته بودند، سخنرانی می‌کرد، گفت که سفر رئیس‌جمهور ایران به لبنان اهمیت همکاری‌های دوجانبه به نفع دو ملت ایران و لبنان را برای مقابله با مشکلاتی که منطقه از آن رنج می‌برد، به جهانیان ثابت کرد. شیخ نعیم قاسم خشم دشمنان از این سفر رسمی و ملی را نشانه پیروزی آن دانست و ابراز داشت که تردید در واکنش‌های بیهوده دشمنان به وضوح دیده می‌شد.
معاون سید "حسن نصرالله " ادامه داد: ما می‌خواهیم به عنوان ملت‌های منطقه که رو به سوی آزادی دارند، همدیگر را برای مقابله با توطئه‌ها از همه جوانب بویژه توطئه‌های بزرگ اسرائیل در منطقه پشتیبانی کنیم.
وی همچنین اقدام پزشکان لبنانی در کمک به مردم غزه را ستود و تصریح کرد که دشمن اصلی اسرائیل است و تمام تلاش‌هایی که برای بهبود چهره این رژیم مانند مذاکرات انجام می‌شود به شکست خواهد انجامید، چرا که اسرائیل همواره به صورت خودکامه و متجاوز رفتار می‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 101919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =