علی فتح‌الله‌زاده معتقد است اگر نفر اول ورزش کشور بود هیچ‌وقت برای تیم ملی دنبال مربی خارجی نمی‌رفت.

سرپرست باشگاه استقلال و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که برای اولین بار خبر تلاش برای استخدام سرمربی خارجی برای تیم ملی را سر زبان ها انداخت و ماجرای دیدار محرمانه اعضای هیات رئیسه فدراسیون با رئیس سازمان ورزش را که در آن سعیدلو گفته بود تیم ملی باید به دنبال یک مربی خارجی برای پایان جام ملتهای آسیا باشد را رسانه ای کرد.

فتح الله زاده اما درباره انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی می گوید:« به شخصه معتقدم انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی کار درستی نیست. اگر خودم نفر اول ورزش کشور بودم و می توانستم تصمیم گیری کنم ، 10 نفر از مربیان جوان و تحصیلکرده مان را می فرستادم به بهترین دوره های مربیگری دنیا تا بتوانند بیش از یکسال زیر نظر مربیان بزرگ دنیا آموزش ببینند و آن وقت از بین همین بچه ها یکی را برای تیم ملی انتخاب می کردم چون معتقدم مربی خارجی نمی تواند خیلی با بازیکنان ما ارتباط برقرار کند. البته حالا که بنای سازمان بر نمذاکره با مربیان بزرگ است ما باید جلساتی را تشکیل بدهیم و در این جلسات به یک جمع بندی درباره اینکه چه کسی بهترین انتخاب برای تیم ملی می تواند باشد ، برسیم و آن وقت یک نفر را انتخاب کنیم.»

او همچنین درباره ادعایش برای استخدام گاس هیدینک برای تیم ملی گفت:« این یک سوء برداشت بود. من هم می دانم که این مربی در ترکیه فعالیت می کند اما حرفم این بود که ما این قدر استعداد های خوبی داریم که حتی مربیانی در آن سطح در صورت فراهم شدن شرایط شان حاضرند بیایند و در تیم ملی ب ایران کار کنند.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 102160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =