فشار بازی با الهلال این تاثیر را روی شهاب گردان گذاشته تا او بگوید که بازی در فینال آسان تر ازبازی با این تیم عربی خواهد بود.

شهاب گردان دروازه بان تاثیر گذار ذوب آهن در خصوص پیروزی تیمش و راه‌یابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا می گوید:« خوشحالم که با خواست خدا و تلاش مجموعه‌ی تیم توانستیم به دیدار پایانی لیگ قهرمانان راه یابیم. در این راه، بازی با الهلال برای ما حکم فینال را داشت. دیدار بسیار سختی را در عربستان مقابل این تیم انجام دادیم. پیش‌بینی می‌کنم بازی فینال آسان‌تر از دو دیدار رفت و برگشت در مرحله نیمه نهایی باشد.»
گردان این را می گوید و ادامه می دهد:«بازیکنان ذوب آهن با تمام تلاش خود سخت‌ترین بازی‌ها را در این رقابت‌ها برده‌اند و با نظم و اعتماد به نفس بالایی، قهرمانی در آسیا را می‌خواهند. تیم ما برای حضور شایسته در این بازی‌ها زحمت زیادی کشیده است و اکنون نتیجه‌اش را می‌بیند.»

گردان درباره‌ی فشار روانی بازی با الهلال و شرایط خودش در این مسابقه گفت:« تمام هم و غم ما این بود که در نیمه نخست بازی گلی را از حریف دریافت نکنیم تا در ادامه فشار روانی مسابقه از ذهن بازیکنان خارج شود. ما برای غلبه بر این تیم، طرح و برنامه مشخصی داشتیم. خوشحالم که تمرکزمان را از دست ندادیم و تا پایان کار طبق برنامه پیش رفتیم.»

گردان درباره‌ی احتمال دعوت شدنش به تیم ملی پس از درخشش در تیم ذوب آهن گفت:« ان‌شاءالله اگر مربیان تیم ملی نسبت به من نظر مساعدی داشته باشند، بسیار خوشحال می‌شوم که در تیم ملی کشورم بازی کنم و بتوانم با این تیم به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا هم برسم. با کمال میل و تمام وجود دوست دارم به تیم ایران خدمت کنم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 102544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =