دارن آرونوفسکی تریلر «مرد ماشین» را بر مبنای یک مجموعه داستان آنلاین نوشته مکس بری نویسنده استرالیایی، کارگردانی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم به تهیه‌کنندگی شرکت «مندلی پیکچرز» ساخته می‌شود و داستان درباره مهندسی است که بدن خود را به ابزار فوق پیشرفته مجهز می‌کند.

مارک هیمن که در تریلر روانشناختی «قوی سیاه» با آرونوفسکی همکاری کرد، فیلمنامه «مرد ماشین» را می‌نویسد.

«مندلی پیکچرز» حقوق ساخت داستان «مرد ماشین» را نوامبر 2009 از آن خود کرد. این داستان پارسال در قالب یک مجموعه آنلاین منتشر شد و هر روز یک صفحه از آن روی اینترنت می‌رفت. با ادامه انتشار آنلاین «مرد ماشین» طرح داستانی آن با پیشنهاد خوانندگان شکل گرفت.

آخرین صفحه این مجموعه داستانی اول دسامبر منتشر شد و انتشارات «وینتیج بوک» کل آن را در قالب یک رمان بهار سال آینده به بازار می‌دهد. مکس بری به عنوان مدیر تولید با پروژه «مرد ماشین» همکاری دارد.

آرونوفسکی 41 ساله آخرین بار فیلم «کشتی‌گیر» را روی پرده سینماها داشت و به خاطر آن برنده جایزه شیر طلای جشنواره ونیز شد. «قوی سیاه» فیلم جدید او نیز اولین بار سپتامبر امسال در ونیز نمایش داده شد و از سوم دسامبر اکران عمومی می‌شود.

در همین حال آرونوفسکی برای کارگردانی دنباله «وولورین» نیز در حال مذاکره است. «عدد پی»، «مرثیه‌ای بر یک رویا» و «چشمه» از دیگر فیلم‌های این کارگردان نیویورکی است.

ورایتی / 26 اکتبر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 103552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =