مهر نوشت:

دبیر نهمین جشنواره «کتاب و رسانه برتر» از تمدید مهلت دریافت آثار این رقابت ادبی تا 15 آبان خبر داد.

سیدمهدی جعفری دبیر نهمین جشنواره «کتاب و رسانه برتر» با تایید این خبر گفت: در فراخوان اولیه این جشنواره 5  آبان به عنوان آخرین مهلت دریافت آثار اعلام شده بود که به دلیل ادامه داشتن روند دریافت آثار در پایان این وقت و همچنین درخواست‌های اهالی مطبوعات تصمیم بر این شد که زمان دریافت آثار تا 15 آبان ماه تمدید شود.

وی ادامه داد: تاکنون 206 اثر در دبیرخانه به ثبت رسیده و روند دریافت و ثبت آثار همچنان ادامه دارد. این آثار در تمامی بخش‌های جشنواره شامل یادداشت، گزارش، گفتگو، خبر، معرفی کتاب و عکس است.

دبیر نهمین جشنواره «کتاب و رسانه برتر» یکی دیگر از دلایل تمدید مهلت دریافت آثار را اینگونه بیان کرد: از آنجا که روزهای پایانی مهلت ما برای دریافت آثار همزمان با افتتاح نمایشگاه مطبوعات بود و بیشتر خبرنگاران حوزه کتاب درگیر این جشنواره هستند در نتیجه لازم دیدیم فرصت دیگری در اختیار علاقمندان به شرکت در این جشنواره قرار دهیم.

نهمین جشنواره «کتاب و رسانه برتر» همزمان با هجدهمین دوره هفته کتاب جمهوری­اسلامی­ایران نهمین جشنواره «کتاب و رسانه برتر» در 6 بخش یادداشت، گزارش، گفتگو، خبر، معرفی کتاب و عکس در تهران برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 103980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =