کارشناسان و اهالی فوتبال در مورد بیانیه اخیر افشین قطبی نظر می‌دهند.

 

نام

سمت

نظر شخص در مورد بیانیه افشین قطبی

مرتضی محصص

رئیس کمیته آموزش فدراسیون

در درجه اول ما باید به افشین قطبی هم اجازه بدهیم که اظهار نظر کند. همان‌طور که خیلی‌ها در مورد او صحبت می‌کنند، قطبی هم حق دارد در مورد مسائلی که به آن‌ها ایمان دارد حرف بزند و حتی بیانیه صادر کند. اما در کل به نظرم با مطرح کردن بحث انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی آن هم برای بعد از جام ملت‌ها، کمکی به تیم ملی نمی‌کنیم. باید این بحث را بگذاریم برای بعد از جام ملت‌ها.

حسن حبیبی

سرمربی اسبق تیم ملی

این بهانه‌ای است که خود مسئولان ورزش به دست افشی قطبی داده‌اند و حالا هم اگر قطبی بیانیه صادر می‌کند و می‌گوید جو را آرام نگه دارید، مسئولان ورزش نباید تعجب کنند. به هر حال قطبی هم راست می‌گوید چون مسئولان ورزش ایران در روزهایی حرف از انتخاب جانشین او زده‌اند که وقت مناسبی نبوده.

جلال طالبی

سرمربی اسبق تیم ملی

این حق افشین قطبی است که از مسئولان فدراسیون بخواهد محیطی آرام و دور از حاشیه برایش فراهم کنند. فدراسیون هم حق دارد به فکر آینده و انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی باشد. تنها کار اشتباهی که انجام شده، رسانه‌ای کردن بحث انتخاب جانشین افشین قطبی است. اگر این موضوع به صورت مخفیانه پیگیری می‌شد شاهد این حاشیه‌ها در تیم ملی نبودیم.

حشمت مهاجرانی

سرمربی اسبق تیم ملی

به نظرم قطبی نباید از این‌که مسئولان ورزش کشور گفته‌اند دنبال جانشین او می‌گردند ناراحت باشد. به هر حال قرارداد او پس از جام ملت‌ها تمام می‌شود و حق مسئولان ورزش کشور است که دنبال جانشینش باشند. با این حال اگر بیانیه قطبی تنها برای آرام نگه داشتن جو تیم ملی نوشته شده باشد، بیانیه بدی نیست چراکه قطبی در بیانیه‌اش تاکید کرده که موفقیت تیم ملی برایش مسئله مهمی است. خب برای ما هم این مسئله خیلی اهمیت دارد و بنابراین باید سعی کنیم شرایط خوبی برای تیم ملی درست کنیم.

هومن افاضلی

دبیر کمیته فنی تیم‌های ملی

این‌که بیانیه افشین قطبی چه تاثیراتی روی نتایج تیم ملی یا حتی آینده خودش در کادر فنی تیم ملی می‌گذارد قابل پیش‌بینی نیست. باید صبر کنیم و ببینیم در جام ملت‌ها چه اتفاقی می‌افتد.

صمد مرفاوی

سرمربی مس کرمان

به عنوان یک مربی تنها می‌توانم بگویم که هر تیمی برای شرکت در یک تورنمنت بزرگ، نیازمند آرامش است تا بتواند نتایج خوبی بگیرد. تیم ملی ایران هم به چنین چیزی احتیاج دارد. البته مسئولان فدراسیون فوتبال هم حق دارند به فکر پیدا کردن جایگزین قطبی باشند. ما همیشه از مسئولان فدراسیون ایراد می‌گیریم که چرا در آخرین لحظات به یادشان می‌افتد که بروند دنبال یک مربی و حالا که آن‌ها زودتر به این فکر افتاده‌اند، نباید بگوییم چرا به فکر مذاکره با یک مربی بزرگ افتاده‌اند. به نظرم بهترین اتفاقی که می‌تواند بیفتد این است که فدراسیون فوتبال و افشین قطبی، شرایط یکدیگر را درک کنند و با هم کنار بیایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 104073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =