صبح امروز یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس قصد بیان پیشنهادی برای اصلاح ماده‌ای از لایحه برنامه پنجم را داشت که با فریادهای مخالف نمایندگان مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاین، فریادهای دو-دو نمایندگان آنقدر ادامه یافت که رئیس مجلس به آنها تذکر داد تا مانع از شنیدن صدای مصطفی کواکبیان نشوند.

کواکبیان هم در کنایه به اخباری که اخیرا رسانه ملی از خانه ملت منتشر می‌کند و با تذکر رئیس مجلس و سخنگوی هیات رئیسه مواجه شد، گفت: همین کارها را می‌کنید که صدا و سیما نشانتان می‌دهد دیگر! او حتی پیش بینی کرد که در خبر 20:30 امشب همین صحنه پخش شود و باز باعث آبرو ریزی از مجلس و نمایندگانش شود.

گفتنی است پیش از این بخش خبری مذکور با نمایش صندلی‌های خالی مجلس، نمایندگان را بی‌توجه به بررسی دستورجلسات نشان داده بود.

پیشنهاد اصلاحی کواکبیان به اصلاح ماده 14 لایحه برنامه پنجم مربوط بود. این ماده به گسترش خدمات گردشگری به شهرهای دارای اماکن زیارتی(قم، مشهد و شیراز) محسوب می‌شد که کواکبیان خواستار حذف شهرهای قم و شیراز از این دامنه بود که نمایندگان با فریادهای دو-دو با آن مخالفت می‌کردند.

نماینده سمنان هم در مواجهه با این مخالفت‌ها گفت: درست است که رئیس مجلس هم نماینده شهر شهیدپرور قم است، اما گوش کنید شاید رای هم بدهید!

اما این پیشنهاد وی رای لازم را کسب نکرد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 104738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۰
    0 0
    کواکبیان؛ درود به ذات و شرفت .