ایلنا نوشت:

نام علی پروین و منصور پورحیدری دو مربی دیگر ایران که توانسته‌اند در بازی‌های آسیایی قهرمان شوند نیز در مراسم اعلام خواهد شد اما این دو برای حضور در مراسم به مالزی دعوت نمی‌شوند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا از چهار مربی فوتبال و یک مربی فوتسال ایران تقدیر خواهد کرد. این اتفاق یک روز قبل از مراسم معرفی بازیکن سال آسیا در مالزی رخ خواهد داد. کنفدراسیون فوتبال آسیا،سال 2010 را سال مربیان نامگذاری کرده و به همین دلیل قرار است در پایان سال و طی مراسم ویژه‌ای که به همین مناسبت برگزار خواهد شد،از مربیان موفق قاره آسیا تقدیر شود. این مراسم قرار است در روز 23 نوامبر( 2 آذرماه) یعنی یک روز قبل از مراسم سالانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین بازیکن سال قاره،برگزار شود و تمام مربیان موفق آسیا در آن حضور خواهند داشت.
بنا بر تصمیم AFC، مربیانی به این مراسم دعوت می شوند که یا در جام ملتهای آسیا قهرمان شده‌اند یا اینکه به عنوان سرمربی در جام‌جهانی حضور داشته‌اند. به این ترتیب سهم ایران در این مراسم بیش از سایر کشورها خواهد بود زیرا اغلب افتخارات تیم‌های مطرحی مثل عربستان،ژاپن و کره‌جنوبی با مربیان غیرآسیایی به دست آمده است.
طبق اخبار رسیده محمود بیاتی(قهرمانی در جام ملتهای آسیا 1968)،محمد رنجبر(قهرمانی در جام ملتهای آسیا 1972)،حشمت مهاجرانی(قهرمانی در جام ملتهای آسیا 1976 و حضور در جام جهانی 1978) و جلال طالبی(حضور در جام جهانی 1998) مربیانی هستند که از ایران برای حضور در این مراسم دعوت شده‌اند. البته محمد رنجبر سال هاست که دار فانی را وداع گفته اما به احتمال زیاد فرزند وی در مراسم حضور پیدا خواهد کرد. از طرفی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مراسم نام علی پروین و منصور پورحیدری دو مربی دیگر ایران که توانسته‌اند در بازی‌های آسیایی قهرمان شوند را نیز به عنوان مربیان موفق قاره اعلام خواهد کرد اما این دو برای حضور در مراسم به مالزی دعوت نخواهند شد.
بنابر گزارشات رسیده حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران نیز که در یک دهه اخیر افتخارات زیادی با تیم ایران به دست آورده، یکی از مدعوین این مراسم است که همانند مربیان فوتبال مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 105290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۲
    0 0
    اون آقایی که با لباس قرمز در عکس مشخصه همون رضا چاچا معروف اهوازیه که الان کارتن خواب شده