۰ نفر
۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۳

یک زن استراالیایی به خاطر غذا دادن به سگ‌های دینگو به پرداخت جریمه 40 هزار دلار استرالیا و 9 ماه حبس تعلیقی محکوم شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی مانس ترز اند کریتیکس (monstersandcritics)، مقامات استرالیا روز پنجشنبه اعلام کردند یک عکاس حیات وحش کوییزلند به خاطر اینکه به سگهای وحشی در جزیره فریزر (Fraser) غذا داده 40هزار دلار استرالیایی برابر با 40هزار دلار آمریکا جریمه شده است. 

کیت جونز (Kate Jones) وزیر محلی ایالت کوییزلند (Queensland) در این باره گفت: من از شهروندان خواهش می کنم وقتی به جزیره فریزر (Fraser) می آیند، قانون را رعایت کنند. این کار برای تامین ایمنی آنها و دیگران به ویژه کودکان است. بر اساس قوانین این ایالت شهروندان نباید در جزیره فریزر (Fraser)به سگهای دینگو نزدیک شده و به آنها غذا بدهند.

جزیره فریزر (Fraser) به دلیل داشتن گونه خاصی از سگهای دینگو معروف است و به همین خاطر توریست های زیادی دوست دارند از آنجا دیدار کنند. جنگلبانان می گویند سگ های وحشی که از سوی توریست ها تغذیه شود به خاطر اینکه دیگر از انسان ها نمی ترسد به آنها حمله کرده و ایشان را گاز می گیرد.

جنیفر پارخورست (Jennifer Parkhurst)، عکاس حیات وحش کوییزلند و یکی از اعضای داوطلب برنامه ملی حفاظت از سگهای دینگو در دادگاه گفت 46 بار به سگها غذا داده چون آنها گرسنه بودند.

این زن به دلیل اینکه کار تحقیقی انجام می داده به سگها غذا داده تا از آنها عکس بگیرد. او در حال نوشتن کتابی در این زمینه است. دادگاه این زن را علاوه برجریمه نقدی به 9 ماه حبس تعلیقی محکوم کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 105774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =