پس از اعتراض علیرضا مرندی به سخنان معاون برنامه‎ریزی و راهبردی رئیس‎جمهور، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت نیز به اظهارات عزیزی اعتراض کرد.

به گزارش خبرآنلاین، وی در واکنش به اینکه عزیزی به عنوان نماینده دولت، پیشنهادات اصلاحی کمیسیون بهداشت را به استناد سخنان رهبری، «مالایطاق» خوانده بود، گفت: اتفاقا آقا 25سال پیش به روسای دانشگاه‎های پزشکی گفتند که کاری کنید که بیماران فقط دغدغه بیماری داشته باشد. جمله‎ای که پشت دفترچه‎های بیمه‎ای نیز نوشته شده است.

وی ادامه داد: پیشنهادات ما «مالایطاق» است یا مصوبات دولت در لایحه برنامه پنجم سراسر کلی گویی است؟

شهریاری ادامه داد: اتفاقا ما می خواهیم دستور آقا در برنامه پنجم محقق شود و سهم مردم از پرداخت هزینه‎های درمان به 30 درصد برسد. در حالیکه دولت در مواردی آن را تا 70 درصد در نظر گرفته است.

وی همچنین با طرح این سوال که چرا معاون وزارت بهداشت در جلسه مجلس نیست؟، خاطرنشان کرد: به او گفته‎اند که به امروز به مجلس نیاید، ولی نماینده وزیر رفاه در جلسه حاضر است و با نمایندگان لابی می‎کند. چطور سوالات حوزه درمان را وزیر بهداشت باید پاسخ دهد، اما الان معاون وزیر رفاه در مجلس است؟

پس از وی، محسنی بندپی دیگر عضو کمیسیون بهداشت و درمان نیز به سخنان رهبری در دیدار با اعضای کمیسیون بهداشت و اصرار ایشان بر حاکمیتی بودن وظیفه تامین سلامت مردم یاد کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 106168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =