حسین رضازاده می گوید:« هنوز حکم سعید علی حسینی به فدراسیون نرسیده اما شاید تا دوشنبه این حکم اعلام شود.»

حسین رضازاده  سرپرست فدراسیون وزنه برداری می گوید:« هنوز حکم سعید علی حسینی به فدراسیون نرسیده اما شاید تا دوشنبه این حکم اعلام شود.»

او در گفت و گو با خبرآنلاین درباره محرومیت دائمی سعید علی حسینی می گوید:« من در جریان این حکم نیستم. آخرین بار قرار شد ، هیات سه نفره استیناف حکم سعید را اعلام کند و خودشان آن را از طریق سایت فدراسیون جهانی اعلام کنند. تا حالا چیزی دست ما نرسیده. البته الان اروپا تعطیلات آخر هفته اروپا است و شاید روز دوشنبه این حکم را اعلام کنند.»
سرپرست فدراسیون وزنه برداری ادامه داد:« ما در این مدت تمام تلاش مان را کردیم که مشکل سعید حل شود. حتی به دستور آقای سعیدلو ، وکیل گرفتیم و 70 میلیون تومان هزینه کردیم. خودم دو بار در جلسات شرکت کردم . به جلسه رفتم و از آیان خواستم او را بببخشند. رفتم آنجا  ، خواهش و تمنا کردم که سعید جوان است ، او را برای همیشه محروم نکنید اما آنها به جواب آزمایش آزمایشگاه کلن استناد می کردند. می گفتند قانون ، برای همه هست . سعید یکبار هم در سال 2006 محروم شده و این دفعه دومش است.»

علی حسینی و پدرش ، رضازاده و کادرفنی سابق تیم ملی را دلیل همه این مشکلات می دانند و می گویند هر اتفاقی برای شان افتاده ، در تمرینات رخ داده است. رضازاده در این باره می گوید:« کادرفنی اگر مقصر بود که باید همه دوپینگی می شدند ، از یک تیم 7 نفره ،فقط سعید متهم به استفاده داروهای آنابولیک شد. بار قبل در سال 2006 همه بچه هایی که از داروها استفاده کرده بودند با هم محروم شدند و این نشان از دخالت کادرفنی داشت اما این بار شرایط فرق می کرد. با این وجود ما آقایان زارع و پانزوان را از همه مسئولیت های شان در تیم های ملی و فدراسیون کنار گذاشتیم. »

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 106278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۵
    0 0
    من باشم از طرف ایران فدراسیون را تحریم کرده و از عضویت آن انصراف می دهم.برخی فقط شعارمی دهند.
  • بدون نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
    1 0
    دروغگو اخر كار خودتو كردي تختي تودنيا يه دونه بود برازنده تو نيست كه به توپهلوان بگويند.
  • عليرضا (خ) IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
    0 0
    بالاخره رضا زاده خيلي چيزارو ثابت كرد.چشم فدراسيون هم روشن فكر كنم اصلاً ككشون هم نگزيد.
  • اصغر IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
    0 0
    جناب اقای ایان ریاست جهانی وزنه برداری حکم صادره برای قهرمان ایرانی ما عاری از پشتوانه حقوقی است وبر اساس صلایق شخصی صادر گردیده است.لازم است سابقه خود را در مدیریت این نهاد بین المللی خدشه دار ننموده ونسبت به لغو حکم صادر اقدام نتیجه اعلام فرمائید. با تشکر
  • محمد IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
    1 0
    واقعآجاي تآسف داردكه قهرمان جوان اين سرزمين به ناحق محروم شود خدا جاي حق نشسته