۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۶:۲۹

رئال کهکشانی، خیلی زود با انتخاب فلورنتینو پرس کلید خورد.

 مدیر جاه‌طلب تیم متمول مادریدی با بازگشت به قدرت در این تیم خیلی زود گام در ساخت تیمی پرستاره برداشت. او که این بار هم به جای انتخاب مربی سرشناس برای تیمش از پلگرینی که نامش بی‌شک در برابر مردانی چون خوزه‌مورینیو شناخته شده نیست، سعی دارد تا تیمی بازیکن محور را برای هواداران پرشمارش بسازد. او که در دهه قبل روزهای باشکوه مدیریتش را با جذب ستارگانی سرشناس چون لوییس فیگو، زین‌الدین زیدان و روبرتو کارلوس توانست تیمش را ملقب به کهکشانی‌ها کند حالا در بازگشت به قدرت دوباره همان سیاست را دارد.

پرس پس از جذب کاکا به رؤیای چند‌ساله هواداران تیم مادریدی پایان داد و پروسه‌ای را که بیش از سه بار در انجامش ناکام مانده بود به سرانجام رساند. سرانجام مدیران منچستر نتوانستند برابر پیشنهاد 93‌میلیون یورویی مادریدی مقاومت کنند و حاضر شدند تا قرارداد کریس رونالدو با کهکشانی‌ها انجام شود. البته پس از این موافقت، نمایندگان باشگاه مادریدی 14 روز زمان دارند تا با پدیده پرتغالی فوتبال به توافق کامل برسند. اتفاقی که اگر انجام نشود آنها را مجبور به پرداخت غرامتی 20میلیون یورویی می‌کند، اما از همین حالا تیم مادریدی آماده است تا نشست خبری معارفه کریس رونالدو را برگزار کند. 93 میلیون یورو اما چقدر می‌ارزد؟

شما فلورنتینو پرس هستید و 80‌میلیون پوند (93 میلیون یورو) در جیب دارید. یک کبریت زیر آن بگیرید و همه را آتش بزنید!‌!‌! برای خرج کردن این پول به چه چیزهایی فکر می‌کنید. هرچه قدر هم که خرج کنید باز هم اضافه می‌آورید‌ اما می‌توانید کاری که رئیس رئال مادرید انجام داد را انجام دهید. تمام این پول را هزینه آوردن کریستیانو رونالدو به رئال‌مادرید کنید‌ اما تا به حال فکر کرده‌اید با این پول چه کارهای دیگری می‌شود انجام داد؟

خرید ده جزیره اختصاصی از جزایر یونان به مساحت 1235 متر مربع با ساحل دریای مدیترانه، کل بودجه اقتصادی کشور توالو، پنج بار، البته باز هم پولتان اضافه می‌آید. 6 بار خرید رافائل فان در فارت‌، خرید دو پنجم کشتی اختصاصی معروف رومن آبراموویچ موسوم به پلوروس، خرید چیزی حدود 160 هزار پیراهن رئال‌مادرید از فروشگاه ‌Goal.com‌، خرید چهار پنجم سهام باشگاه نیوکاسل که مایک اشلی صاحب آن است، 657بار سفر به فضا به همراه ریچارد برانسون، هزینه ساخت یک استادیوم در لندن برای برگزاری بازی‌های المپیک 2012، 444 فراری S599 که رونالدو چند ماه پیش تصادف شدیدی با آن داشت‌، خرید 275,862,068 قوطی کنسرو لوبیای پخته از سوپرمارکت رونالدو در شمال غرب انگلیس، 20 خانه دقیقاً همانند خانه کریستیانو رونالدو در چشایر، نزدیک منچستر، 145,985 بلیت جام‌جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی (البته اکنون همه آنها به فروش رفته است.) شگفت‌انگیز است نه؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 10690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =