رابرت گیبس با داد و فریاد و تهدید، مسیر ورود سه خبرنگار آمریکایی به نشست خبری اوباما- سینگ را هموار کرد

مشاور مطبوعاتی باراک اوباما رابرت گیبس در هند هم کار دست هیات همراه رئیس جمهور داد. گیبس که در کشور خود هم به برخورد تند و تیز با خبرنگاران مراجعه کننده به کاخ سفید شهرت دارد ، این بار در هند با همتای خود در کشور میزبان درگیر شد و با داد و بیداد و تهدید کار خود را پیش برد .

به گزارش آسوشییتدپرس ، زمانی که باراک اوباما و مانموهان سینگ نخست وزیر هند در کنفرانس مطبوعاتی مشترک در حال به تصویر کشیدن میزان تفاهم میان دو کشور بودند، گیبس پشت صحنه در حال درگیری لفظی با مسئولان تدارک دهنده این نشست خبری بود. بر اساس این گزارش، هندی ها از حضور سه خبرنگار آمریکایی در این نشست خبری ممانعت ورزیده بودند. همین مساله خشم گیبس را برانگیخت تا بدان جا که وی تهدید کرد که در صورت عدم حضور این خبرنگاران در سالن ، باراک اوباما را از میانه بحث به بیرون خواهد کشید.

مقام های هندی موافقت خود را با حضور تنها 5 خبرنگار امریکایی اعلام کردند و همین مساله خشم گیبس را در کشور مهمان برانگیخت.
خبرنگار واشنگتن پست که در صحنه حضور داشت و یکی از سه نفری بود که از حضور وی ممانعت به عمل آمده بود در این خصوص می گوید: گیبس دستهای خود را روی دستگیره در اتاق منتهی به نشست خبری گذاشت و در حالی که صدای خود را بلند کرده بود تهدید کرد که یا همه خبرنگاران در اتاق حاضر می شوند و یا اوباما را از مصاحبه به بیرون راهنمایی خواهد کرد .
در نهایت هم خشونت های گیبس کارساز واقع شد و هندی ها از ترس آبروریزی ، سه خبرنگار آمریکایی دیگر را هم به نشست راه دادند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 106930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =