به گزارش میراث آریا:

جشن میگو طى روزهای 24 و 26 آبان ماه جاری همراه با نمایشگاه‌های تخصصى صنایع دستى، برنامه هاى شاد هنرى، مسابقه، سرگرمى و موسیقى در پارک ساحلى (سینما دریا) منطقه آزاد قشم برگزار مى شود.

جشنواره میگو با هدف بزرگداشت آیین‌های بومی و محلی و با مشارکت اداره کل شیلات هرمزگان ، گروه کیفیت و بهبود آبزیان و سازمان منطقه آزاد قشم با معرفی قشم به عنوان جزیره عجایب هفتگانه قشم در پارک ساحلى (سینما دریا) ازساعت 18 تا 22 برگزار مى شود.

ازبرنامه های جانبی این جشن کلاس هاى آموزشى طبخ انواع آبزیان است که طی روزهای 22 تا 24 آبان ماه جاری در تالار وحدت برگزار مى شود که علاقمندان مى توانند براى ثبت نام در کلاس ها به اداره شیلات قشم مراجعه کنند.

این گزارش حاکیست، با توجه به علاقمندی هموطنان از سایر نقاط کشور جهت حضور در کلاس‌های آموزشی طبخ انواع آبزیان که از مزایای تدریس مدرسان مجرب آشپزی در صدا و سیما و اعطای گواهینامه برخوردار است شماره تماس 5225021-0763 جهت ثبت نام از سوی اداره شیلات قشم اعلام شد .

جشن میگو طى روزهای 24 و 26 آبان ماه جاری همراه با نمایشگاه های تخصصى صنایع دستى، برنامه هاى شاد هنرى، مسابقه، سرگرمى و موسیقى در پارک ساحلى (سینما دریا) با مشارکت اداره کل شیلات هرمزگان ، گروه کیفیت و بهبود آبزیان و سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می شود .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 107575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =