چینی ها از اینکه تماشاگران ایرانی روی پیراهن های خود نام ایران را به چینی نوشته اند شگفت زده شده اند.

محسن خدایی مسئول کانون هواداران ایرانی کمیته ملی المپیک در محل برگزاری مسابقات در باره طرفداران ایرانی گفت:« ما برای بازی اول نزدیک به 400 هوادار را ساماندهی کرده بودیم. البته آمار دقیقی از این جهت که بدانیم چند نفر از ایران برای بازی ها آمده اند نداریم ولی فقط با توجه به اینکه محل استقرار ایرانیان در شهر برای مان مشخص است با اطلاع رسانی در این بخش ها توانستیم تعداد زیادی از هواداران علاقه مند را برای مسابقات هماهنگ کنیم. »

او ادامه داد:« البته تعدادی هم تماشاگر چینی از طرف ستاد بازی ها در اختیارمان گذاشته می شوند. نکته جالب درباره بچه های ما لباس های یکدست شان هست که واژه ایران به زبان چینی هم روی آن نقش بسته و سبب شگفتی چینی ها شده است. »

اما در روزهای حساس که بازی ها تداخل پیدا می کنند ، چه برنامه ای برای حمایت از ورزشکاران مان وجود دارد؟ او در پاسخ به این سئوال می گوید:« سعی می کنیم ، انرژی مان را روی رشته هایی بگذاریم که شانس بالاتری برای  کسب مدال داریم . البته اگر ممکن باشد سعی می کنیم در هر روز چند رشته ورزشی را پوشش دهیم هرچند فواصل زیاد بین ورزشگاه های مختلف کمی کار را برای مان دشوار می کند.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 107654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =