سرمربی تیم ملی کشورمان گفت:« از مذاکره فدراسیون فوتبال با مربیان خارجی و سرشناس استقبال می کنم و به هیچ وجه ناراحت نمی شوم.»

افشین قطبی در پایان تمرین صبح امروز تیم ملی در کمپ تیم های ملی گفت:« فدراسیون فوتبال مختار است که برای هدایت تیم ملی تصمیم گیری کند و در خصوص نیمکت تیم ملی برنامه های مورد نظرش را به اجرا بگذارد و کلینزمن،دونگا و تراپاتونی را بیاورد و من تیم را به آنها کادو می دهم. به نظر من مهمترین نکته نتیجه گیری تیم ملی در جام ملت های آسیا است و اینکه مردم با موفقیت تیم ملی در این جام خوشحال شوند.»

وی این را می گوید و ادامه می دهد:« برای بازی تدارکاتی با تیم ملی نیجریه به بازیکنان تازه وارد فرصت می دهیم تا توانایی هایشان را برابر تیم سی و چهارم جهان و پنجم آفریقا به نمایش بگذارند. به نظر من بازی تدارکاتی برابر نیجریه یک مسابقه مناسب برای تیم ملی است تا با حضور بازیکنان تازه وارد در غیاب ملی پوشان تیم امید و تیم ذوب آهن محک بخورد.هدف ما در بازی تدارکاتی این است که فوتبال هجومی و زیبا را انجام دهیم و من بعنوان سرمربی تیم ملی به این نکته خیلی اهمیت می دهم.»

قطبی خطاب به هواداران می گوید:« از تمامی فوتبال دوستان ایرانی می خواهم تیم ملی را برابر تیم نیجریه تنها نگذارند و برای دیدن تیم ملی کشورشان راهی ورزشگاه آزادی شوند. حضور تماشاگران در روحیه بازیکنان تازه وارد تاثیرگذار خواهد بود و بازیکنان را به خودباوری می رساند.ما باید مثل کره ای ها که به بازیکنان جوان بها دادند و اعتماد به نفس شان را در تیم ملی بالا بردند چنین رویه ای را در تیم ملی ایران دنبال کنیم. اگر به بازیکنان جوان در تیم ملی بها دهیم قطعا آنها جانشین بازیکنان بزرگ تیم ملی خواهند شد.»

 سرمربی تیم ملی با اشاره به بازی بزرگ تیم ملی ادامه می دهد:« قرار است تیم ملی یک بازی تدارکاتی برابر تیمی بزرگ را برگزار کند و این بازی در برنامه های تیم ملی قرار داده شده است. ضمن آنکه تیم ملی قبل از برگزاری جام ملت های آسیا یک دیدار تدارکاتی نیز برابر تیم قطر انجام خواهد داد.»

وی در پایان به باشگاه ذوب آهن و اعضای تیم فوتبال اش تبریک گفت و افزود:« نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا هیچ کدام از ارزش های فنی تیم ذوب آهن را کم نمی کند. بازیکن بی حاشیه تیم ذوب آهن باید الگو قرار بگیرند.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 108306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
    0 1
    و همانطوری که به شما هدیه شد!!
  • امیر IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
    0 1
    مثل همون پرسپولیسی که به پیروانی هدیه دادی؟؟؟